Personalia

Grzegorz Kłusek awansuje w Dziadku do Orzechów

W agencji Dziadek do Orzechów na stanowisko head of new business awansował Grzegorz Kłusek. Do tej pory pełnił funkcję new business managera.

Grzegorz Kłusek współpracował z największymi polskimi i światowymi brandami, w tym z Netflixem, AmRestem, Lajkonikiem, Maspexem, Unileverem, Coca-Colą, Canonem, Costą Coffee, Pernod Ricard.

Karierę zaczynał w krakowskiej agencji Brandbay, a następne doświadczenia zdobywał w OpusB. Od 2020 r. jest związany z Dziadkiem do Orzechów, gdzie odpowiadał do tej pory za kontakt z nowymi klientami agencji. Awans wiąże się z poszerzeniem jego obowiązków o prowadzenie i nadzorowanie procesów wycen oraz przejęcie zarządzania zespołem w zakresie ofertowania projektów i kontaktu z obecnymi klientami agencji.

 

  • 1
Grzegorz Kłusek

Grzegorz Kłusek



Reklama