Personalia

Mateusz Ciżmowski new business directorem w BrainJuice Group

Do zespołu BrainJuice Group dołączył Mateusz Ciżmowski, obejmując stanowisko new business directora. Odpowiedzialny będzie za pozyskiwanie klientów wcześniej niekorzystających z usług agencji.

W dziale new business BrainJuice Group Mateusz Ciżmowski odpowiedzialny będzie za opracowywanie i podejmowanie działań nakierowanych na pozyskiwanie klientów, którzy wcześniej nie korzystali z usług agencji. Do jego zadań należeć będzie monitorowanie rynku i działań konkurencji, opracowywanie budżetu new business oraz  budowanie relacji B2B.

Od pięciu lat skupia kompetencje na obszarze marketingu internetowego. Kształcił się w Warszawskiej Szkole Reklamy na kierunku strategia reklamy i PR, a wiedzę rozwijał w warszawskich agencjach digitalowych.

Wcześniej związany był m.in. z grupą mediową Gremi Media, w której był odpowiedzialny za nowy biznes w należącej do grupy agencji contentowej eContentLab. Współpracował z takimi brandami, jak Electrolux, Deloitte Digital, Bureau Veritas, Port Lotniczy Wrocław czy Polskie Linie Lotnicze LOT.

 

  • 1
Mateusz Ciżmowski

Mateusz Ciżmowski


 

Reklama