Gabriela Pawłowska senior key account & new business managerką w zespole obsługi klientów bezpośrednich Grupy Sample
Do zespołu sprzedaży Grupy Sample, specjalizującej się w sprzedaży reklamy display oraz natywnej, dołączyła Gabriela Pawłowska. Jako senior key account & new business manager będzie odpowiadała za rozwój new businessu.
Gabriela Pawłowska związana jest z branżą mediową od prawie trzech dekad. Pracę zaczynała w dziale reklamy w Gruner+Jahr Polska, następnie Burda Media Polska. W ciągu ostatnich dwóch lat skupiała się na obsłudze kluczowych klientów oraz pozyskiwaniu nowych kontraktów w Clear Channel Poland.
Dział współpracy z klientami bezpośrednimi powstał w Grupie Sample w 2023 r. Na jego czele stoi Agnieszka Gronowska – director of key clients & new business. Pracowała ona wcześniej m.in. w wydawnictwach: Gruner+Jahr Polska, Burda Media Polska, Bauer Media, Marquard Media oraz Gremi Media. Przez wiele lat zarządzała zespołami sprzedaży, pełniąc funkcje:
- szefowej działu reklamy pism motoryzacyjnych,
- head of sales luxury & lifestyle,
- dyrektorki segmentu pism kobiecych premium,
- head of brand extension & events,
- head of sales.
– W Grupie Sample wcześniej nie było osobnego zespołu, którego zadaniem jest promocja i edukacja na temat produktów reklamowych Grupy bezpośrednio wśród reklamodawców. Agnieszka i Gabriela będą intensyfikować swoje działania oraz pozyskiwać nowych klientów na rynku polskim. Jestem przekonany, że ich bogate doświadczenie, dojrzałość biznesowa, świeże spojrzenie i nowe pomysły będą kluczowe w rozwoju Grupy Sample (…) – komentuje Karol Suchenek, co-founder, board member Grupy Sample.
- 2