Personalia

Michał Taranta dyrektorem agencji Kinesso w strukturach IPG Mediabrands

Dotychczasowy digital director w zespole strategii grupy IPG Mediabrands, Michał Taranta, dołączył do działającej w strukturach grupy agencji performance marketingu Kinesso. Objął stanowisko director of operations.

Michał Taranta zajmie się ofertą produktów digitalowych, z których korzystają obecni klienci agencji grupy IPG Mediabrands (UM, Initiative i Kinesso) oraz marketerzy niezwiązani stałą współpracą.

Zarządza pracą pięciu zespołów agencji:

  • SEM,
  • social commerce,
  • programmatic,
  • performance,
  • adops,

We współpracy z nimi będzie:

  • rozwijał aktualne portfolio produktów,
  • tworzył nowe rozwiązania, wykorzystując kompetencje i zasoby agencji w obszarach danych, analityki i technologii,
  • rozwijał sprzedaż tych rozwiązań.

Będzie również nadzorował wdrażanie projektów automatyzacji procesów biznesowych, wykorzystanie synergii płynącej ze współpracy między agencjami grupy oraz rozwijanie projektów dzielenia się wiedzą. Jego przełożonym jest Jacek Dymkowski, managing director Kinesso Poland & CEE.

Nowy director of operations Kinesso jest związany z IPG Mediabrands od 2021 r. To ekspert w obszarze komunikacji zintegrowanej z blisko 20-letnim doświadczeniem. Budował je, pracując w agencjach mediowych (Havas Media, Zenith, PHD) i w mediach (TVN Media). Współpracował z reklamodawcami reprezentującymi różne kategorie, m.in.:

  • FMCG (L’Oréal, Reckitt Benckiser, Red Bull, Unilever, Orangina Schweppes, Essity),
  • motoryzacja (Peugeot, Kia, Mercedes, Mitsubishi),
  • OTC (Sanofi, Perrigo),
  • retail (Carrefour, Sephora, Douglas, Ikea, Obi),

a także z Accor Hotels, SpeakUp i BNP Paribas.

  • 1
Michał Taranta

Michał Taranta – dyrektor agencji Kinesso (IPG Mediabrands)



Reklama