Karolina Mikiciak account directorką w WebTalk - Marketing przy Kawie

Personalia

Karolina Mikiciak na stanowisku account directorki w WebTalk

Stanowisko account directorki w dziale client service agencji digitalowej WebTalk objęła Karolina Mikiciak vel Mikita. Wraz z 15-osobowym teamem, którym zarządza, zajmuje się działaniami dla marek: Volkswagen Samochody Dostawcze, Kia, Total, Azan (Brit i Carnilove), Fenedur, Hertz i Bosch.

Karolina Mikiciak vel Mikita z branżą marketingową związana jest od ponad jedenastu lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w agencjach globalnych, jak i polskich: 180hb + Jung v. Matt, Ogilvy & Mather, Isobar, K2, Cut The Mustard. Realizowała nagradzane, kompleksowe kampanie 360 stopni i projekty digitalowe dla klientów takich jak m.in. Volkswagen, ING, Polpharma, Sanofi, Polkomtel, Kompania Piwowarska, Electrolux, Żywiec Zdrój czy H&M.

Jej dołączenie do zespołu ma związek ze zmianami w strukturze client service WebTalk, co podkreśla Agata Szybilska-Czech, client service director agencji. Zapowiada ona również, że to nie koniec zmian w strukturze tego działu.

WebTalk nieustannie się rozwija. Dotyczy to wszystkich działów naszej firmy, w tym także oczywiście zespołu client service. Rośniemy nie tylko pod względem portfolio klientów czy liczby pracowników, ale także pod względem narzędzi, którymi dysponujemy. Wraz z dołączeniem do azjatyckiej sieci martech – Wondrlab zyskaliśmy natychmiastowy dostęp do technologii, które wesprą nas w bieżącej obsłudze klientów i realizacji naszej strategii dynamicznego wzrostu. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie elastycznie dostosowywać się do biznesowych potrzeb klientów, nawet przy stale zmieniającej się sytuacji rynkowej – mówi Szybilska-Czech.

  • 1
Karolina Mikiciak vel Mikita_fot. Iwona Stepajtis

Karolina Mikiciak vel Mikita – account director w WebTalk (fot. Iwona Stepajtis)



Reklama