Personalia

Awanse w grupie Dentsu Polska. Mateusz Sikorski i Aleksander Łukomski client partnerami w pionie Creative

Aleksander Łukomski i Mateusz Sikorski awansują w strukturach Dentsu Polska. Obaj objęli stanowiska client partnerów w pionie Creative. Pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.

Mateusz Sikorski pracuje w grupie Dentsu Polska w strukturach Red8 od 2016 r. Wcześniej zdobywał doświadczenie w agencjach Grey, JWT oraz Scholz & Friends. Realizował projekty lokalne i regionalne dla marek P&G, Nestle, Carlsberg, Mondelez czy Tchibo. Wraz z objęciem nowego stanowiska do jego obowiązków należeć będzie prowadzenie zespołu obsługującego klientów takich jak Santander Bank Polska, Kross oraz Netia.

Z kolei Aleksander Łukomski z branżą związany jest od 18. roku życia. Zaczynał w Communication Unlimited, a następnie objął stanowisko account managera w Grey. Tam odpowiadał za działania dla Nokii, Plusa dla Firm, eBay, Specjal i Tatry. Pracę w Red8 rozpoczął w 2008 r., najpierw jako account supervisor, a później account director. Odpowiadał za prowadzenie działań 360 stopni dla marek z grupy Carlsberg (Kasztelan, Okocim), Fortuna, Unilever Axe, Totalizator Sportowy oraz Zelmer. Prowadzone przez niego projekty zdobyły nagrody Effie (Kasztelan – 2011 r.) oraz Agros Nova Fortuna (2009 oraz 2010 r.).

Awansując w strukturach Dentsu Polska, pokieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę kluczowych klientów z sektora finansów, retail i FMCG.

  • 1
Awanse w grupie Dentsu Polska

MateuszSikorski, Aleksander Łukomski – client partners (Creative) w grupie Dentsu Polska



Reklama