Personalia

Antoni Kamiński dołącza do 180heartbeats + Jung v Matt

W połowie lutego stanowisko associate creative directora w agencji 180heartbeats + Jung v Matt objął Antoni Kamiński. Tworzy seniorski team kreatywny z Tomaszem Bujokiem – creative directorem.

Antoni Kamiński ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe. Zdobywał je w agencjach takich jak VMLY&R, Saatchi & Saatchi, Grey Group Poland czy Leo Burnett. Współtworzył kampanie m.in. dla marek Danone, BNP Paribas, Fundacji Rak’n’Roll – Wygraj Życie, mBank, Tymbark, Bacardi, Ferrero czy CNN. Jego pomysły kreatywne były wielokrotnie nagradzane w Polsce oraz za granicą statuetkami:

  • Cannes Lions International Festival of Creativity,
  • Golden Drum Festival of Creativity,
  • London International Awards,
  • The Gerety Awards,
  • Effie Awards Poland,
  • Kyiv International Advertising Festival.

Jako associate creative director będzie pracował razem z Tomaszem Bujokiem, który z agencją związany jest od blisko czterech lat.

  • 1
Antoni Kamiński

Antoni Kamiński associate creative directorem w 180heartbeats + Jung v Matt

 



Reklama