Antoni Kamiński dołącza do 180heartbeats + Jung v Matt
W połowie lutego stanowisko associate creative directora w agencji 180heartbeats + Jung v Matt objął Antoni Kamiński. Tworzy seniorski team kreatywny z Tomaszem Bujokiem – creative directorem.
Antoni Kamiński ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe. Zdobywał je w agencjach takich jak VMLY&R, Saatchi & Saatchi, Grey Group Poland czy Leo Burnett. Współtworzył kampanie m.in. dla marek Danone, BNP Paribas, Fundacji Rak’n’Roll – Wygraj Życie, mBank, Tymbark, Bacardi, Ferrero czy CNN. Jego pomysły kreatywne były wielokrotnie nagradzane w Polsce oraz za granicą statuetkami:
- Cannes Lions International Festival of Creativity,
- Golden Drum Festival of Creativity,
- London International Awards,
- The Gerety Awards,
- Effie Awards Poland,
- Kyiv International Advertising Festival.
Jako associate creative director będzie pracował razem z Tomaszem Bujokiem, który z agencją związany jest od blisko czterech lat.
- 1