Przemysław Orszulik wzmocnił agencję MullenLowe Warsaw
Przemysław Orszulik jako senior account manager dołączył do zespołu client service agencji MullenLowe Warsaw. W związku z wygranym przez agencję przetargiem Ferrero Polska będzie koordynował prace dla tego klienta.
Agencja poprowadzi 12 profili marki Kinder na Facebooku i Instagramie. Także strony WWW na rynku polskim i w krajach bałtyckich. W portfolio Ferrero są m.in. Kinder Bueno, Kinder Niespodzianka, Kinder Chocolate, Kinder Country i Schoko Bons. Koordynacja tej współpracy to główne zadanie nowego senior account managera. Przemysław Orszulik w reklamie pracuje od siedmiu lat. Zaczynał od stażu w agencji Lvov. Następnie pracował kolejno w agencjach Isobar, Nairobia, Leo Burnett, Publicis Commerce.
Ma na koncie projekty ATL, digital, social media. Zdobywał także doświadczenie przy tworzeniu contentu oraz projektach z zakresu szeroko rozumianego e-commerce. Klienci, dla których pracował to Ferrero Polska, Orange, Carlsberg, Mondelez, Barilla. Uczestniczył w realizacji kampanii lokalnych i globalnych. Ma na koncie Effie dla Orange na kartę, a także kampanię dla Kinder Chocolate „Radość niejedno ma imię”, w której na opakowaniach wykorzystano wizerunek 12 zwycięzców akcji organizowanej przez markę.
Ponadto Orszulik, zatrudniony do zespołu group account director Renaty Hejduk, będzie także wspierał team w zakresie prac digital dla marek Knorr (Unilever) oraz Provident.
- 1