Filip Kożusznik obejmuje stanowisko content & digital director w 24/7Communication
24/7Communication, dbając o spójność i integralność oraz ekspercki poziom świadczonych usług w obszarze szeroko rozumianego contentu, tworzy nowe stanowisko content & digital director. Funkcję tę obejmuje Filip Kożusznik.
Na czele utworzonego w 2020 r. wewnętrznego studia telewizyjnego 24/7Studio Content and Streaming stanął Filip Kożusznik. Przez ostatnie 3 lata rozbudował ofertę studia, portfolio klientów i poszerzył zespół specjalistów. Składają się na niego graficy, motion designerzy oraz producenci wideo. Tylko w ostatnim roku wraz z zespołem zrealizował kilkadziesiąt projektów audiowizualnych dla takich klientów jak McDonald’s, T-Mobile Polska, Siemens Polska, Polpharma oraz Alcon.
Studio zajmuje się produkcją materiałów audiowizualnych do komunikacji korporacyjnej (zewnętrznej i wewnętrznej), m.in.:
- webinariów,
- digital town hallów,
- transmisji wideo z debat,
- konferencji prasowych,
- wideonewsletterów kierowanych do pracowników,
- prezentacji produktów,
- szkoleń medialnych.
- 1