Osoba pracująca na stanowisku accounta powinna godzić interesy agencji i klienta. Relację między accountem i klientem można do pewnego stopnia porównać z relacjami w małżeństwie. A klient – jak mąż – każdy jest inny. Co robić, by jakość relacji z nim była jak najwyższa? Wpływa na to praca wielu osób oraz przestrzeganie określonych zasad.Praca z klientem w branży reklamowej to nieustanny stres, obracanie dużymi kwotami, walka o sprzedaż. Po obu stronach są ludzie – różni, czasem pasjonaci, czasem przeciętni pracownicy. W bezpośrednim wzajemnym kontakcie pozostają klient i account. Obaj muszą pogodzić interesy wielu osób, by projekt wszystkich zadowolił.
Po stronie klienta jest dział sprzedaży, który sprowadza na ziemię górnolotne idee kreatywne, kosztujące często dziesiątki tysięcy złotych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.