Personalia

Anna Janiszewska szefową corporate communications & public affairs LoveBrands Group

Do agencji komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group dołączyła Anna Janiszewska, obejmując stanowisko head of corporate communications & public affairs. Będzie odpowiedzialna za realizację obecnych projektów agencji z zakresu komunikacji korporacyjnej, jak również za rozwój działu oraz zakresu jego kompetencji.

To ekspertka w obszarze strategicznego doradztwa komunikacyjnego, zarządzania reputacją i budowania relacji z kluczowymi interesariuszami i liderami opinii. Ma 10-letnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii PR łączących komunikację korporacyjną z PR produktowym i działaniami public affairs.

Prowadziła projekty dla takich globalnych marek, jak Mars, PayU, Circle K, Amazon, F-Secure czy Abbot Laboratories. Specjalizuje się także w projektowaniu i wdrażaniu programów edukacyjnych w ramach działań CSR oraz współpracy z czołowymi organizacjami pozarządowymi w Polsce.

Komunikacja korporacyjna dynamicznie się zmienia. Dlatego skupiamy się z zespołem na budowaniu takich narzędzi i kompetencji, które będą się w te zmiany na bieżąco wpisywać. Planujemy również tworzenie produktów własnych, korzystając z multikompetencyjności agencji. Stawiamy sobie ambitne cele, ale jestem pewna, że z tak zaangażowanym i profesjonalnym zespołem zdołamy je zrealizować jeszcze w tym roku – mówi Anna Janiszewska.

Grupa LoveBrands to cztery specjalistyczne brandy:

  • LoveBrands Relations,
  • LoveBrands Events,
  • LoveBrands Medical,
  • LoveBrands Digital.
  • 1
Anna Janiszewska

Anna Janiszewska


 

Reklama