Personalia

Michał Rogowski chief growth officerem w Ipsos Polska

Od początku września Michał Rogowski objął nowe stanowisko w strukturach firmy Ipsos Polska. Jako chief growth officer będzie rozwijać współpracę z kluczowymi klientami oraz pozyskiwać nowych.

Michał Rogowski jest związany z branżą badawczą od ponad dwudziestu lat. Ostatnio był chief commercial officerem i członkiem zarządu IQS. We wcześniejszych latach pełnił szereg funkcji zarządczych i strategicznych w firmach takich jak Case, TNS czy Kantar. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Od lat zajmuje się badaniami ilościowymi we wszystkich branżach i kategoriach. Z wykształcenia psycholog ekonomiczny (UW), ma także tytuł Executive MBA na College of Business University of Illinois.

Realizacja badania nie jest i nie powinna być celem samym w sobie. Prawdziwą misją agencji jest szeroko zakrojone doradztwo biznesowe – strategiczne i taktyczne, mające swoje oparcie w tzw. łączeniu kropek między projektami, różnymi rzetelnymi źródłami danych oraz wiedzą dostępną w różnych miejscach organizacji klienta. Na to najbardziej liczę, dołączając do zespołu Ipsos – mówi nowy chief growth officer.

W Ipsos Polska Rogowski będzie rozwijał współpracę z kluczowymi klientami. Wykorzysta przy tym swoje wcześniejsze doświadczenia z obszaru retail, pozwalające na rozpoznawanie specyficznych potrzeb konsumentów i shopperów. Będzie współpracował z wyspecjalizowanymi zespołami badawczymi, włączając się bezpośrednio w strategiczne projekty.

Trudno mi sobie wyobrazić lepszą od Michała osobę na to stanowisko. Jego transfer to ciąg dalszy konsekwentnego rozszerzenia naszych struktur client organisation. Ipsos jest jedną z nielicznych na polskim rynku agencji full-service. Oferuje klientom pełne spektrum badań we wszystkich metodologiach i z wykorzystaniem najbardziej innowacyjnych technologii.

Tym bardziej na znaczeniu zyskują ludzie. Nasi klienci potrzebują nie tylko najlepszych ekspertów i ekspertek opiekujących się poszczególnymi projektami, ale też całościowego wsparcia doradczego. Najpierw przy wyborze podejścia badawczego, a potem przy podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych – mówi Anna Karczmarczuk, prezeska Ipsos Polska.

  • 1

Michał Rogowski – chief growth officer w Ipsos Polska



Reklama