Personalia

Arkadiusz Ekiert dyrektorem projektów multimedialnych w Attention Marketing

W agencji Attention Marketing jako dyrektor projektów multimedialnych Arkadiusz Ekiert będzie tworzył przede wszystkim podcasty i materiały wideo o charakterze informacyjnym. Zajmie się także rozwojem swojego działu.

Arkadiusz Ekiert dziennikarstwem radiowym zajmuje się od 1987 r. Ostatnie ponad 20 lat związany był z radiową Trójką. Początkowo pracował w redakcji publicystycznej, gdzie stworzył swój stały program historyczny. W redakcji aktualności głównym obszarem jego pracy zawodowej była ekonomia i gospodarka. Redagował i prezentował na antenie Trójki serwisy ekonomiczne.

Do porannej i popołudniowej audycji „Zapraszamy do Trójki” przygotowywał programy dotyczące szeroko rozumianej problematyki gospodarczo-ekonomicznej. W swoich audycjach zajmował się tematami przedsiębiorczości, reform gospodarczych, starał się tłumaczyć zachowania inwestorów rynków walutowych i giełdowych.

W Attention Marketing będzie przede wszystkim kontynuował swoją radiową pasję

Wspólnie z zespołem AM będzie tworzył treści multimedialne w myśl przyświecającej agencji zasadzie – że treści wartościowe i atrakcyjne stają się potrzebne. Będą to zarówno serie wydawnicze, jak i pojedyncze materiały w zależności od potrzeb i celów komunikacyjnych klientów.

Jak pokazują wyniki badań Tandem Media (Grupa Radiowa Agora) i Publicis Groupe („Słuchacz podcastów w Polsce”, 2021), niemal co trzeci polski internauta słucha podcastów. To prawie 9 mln osób. Miesięczny zasięg podcastów wzrósł w 2021 r. do 31,3 proc. Aż 56 proc. słuchaczy podcastów to osoby w wieku 35+, a 46 proc. słuchaczy podcastów w Polsce ma wykształcenie wyższe.

  • 1
Arkadiusz Ekiert

Arkadiusz Ekiert w Attention Marketing

 

 



Reklama