Adam Zdeb creative directorem Keino i FCB - Marketing przy Kawie

Personalia

Adam Zdeb na czele kreacji w Keino oraz FCB&theMilkman

Z początkiem marca Adam Zdeb objął stanowisko creative directora połączonych struktur Grupy Keino i FCB&theMilkman. Jednocześnie został włączony do management teamu zarządzającego Grupą Keino, FCB&theMilkman, agencją mediową Mido oraz domem produkcyjnym Joho. Będzie odpowiedzialny za całość działań kreatywnych grupy, w tym działy kreacji, designu i DTP. Jego głównym celem jest dalszy rozwój oraz integracja lokalnej marki, jaką jest Keino i międzynarodowego brandu – FCB.

Poprzednio Adam Zdeb był creative directorem w agencjach Brain i Artegence. Realizował wiele udanych kampanii 360° – ostatnio:

  • „Twój Asystent” dla ING,
  • „Bierz, co chcesz” dla Desperadosa,
  • „Sięgnij po więcej” dla Pepsi.

Pracował m.in. dla takich klientów jak PepsiCo, Grupa Żywiec, ING, Volkswagen, Raiffeisen Polbank czy Play. Jest również jurorem konkursów kreatywnych, m.in.:

  • Mixx Awards 2017–2023,
  • Papaya Young/New Directors 2018, 2022 i 2024,
  • Golden Arrow 2018,
  • Genius Universitatis 2020.

Szukaliśmy creative directora dla całej naszej grupy. Managera, który będzie zarządzać talentami ludzi i czasem pracy, partnerować klientom i nadzorować jakość kreatywną oraz produkcyjną, którą im oferujemy. Adam jest odpowiedzią na brief rekrutacyjny – stwierdził Maciej Karolak, CEO Grupy Keino.

Dołączenie do agencji, w których kreacja stanowi o ich renomie i sile, podjęcie wyzwania współzarządzania kilkoma brandami i wpływanie na dalszy rozwój biznesowy całej organizacji – to główne motywacje dla mnie jako kreatywnego i managera – powiedział Adam Zdeb.

  • 1
Adam Zdeb

Adam Zdeb – creative director w Grupie Keino i FCB&theMilkman



Reklama