Adam Zdeb na czele kreacji w Keino oraz FCB&theMilkman
Z początkiem marca Adam Zdeb objął stanowisko creative directora połączonych struktur Grupy Keino i FCB&theMilkman. Jednocześnie został włączony do management teamu zarządzającego Grupą Keino, FCB&theMilkman, agencją mediową Mido oraz domem produkcyjnym Joho. Będzie odpowiedzialny za całość działań kreatywnych grupy, w tym działy kreacji, designu i DTP. Jego głównym celem jest dalszy rozwój oraz integracja lokalnej marki, jaką jest Keino i międzynarodowego brandu – FCB.
Poprzednio Adam Zdeb był creative directorem w agencjach Brain i Artegence. Realizował wiele udanych kampanii 360° – ostatnio:
- „Twój Asystent” dla ING,
- „Bierz, co chcesz” dla Desperadosa,
- „Sięgnij po więcej” dla Pepsi.
Pracował m.in. dla takich klientów jak PepsiCo, Grupa Żywiec, ING, Volkswagen, Raiffeisen Polbank czy Play. Jest również jurorem konkursów kreatywnych, m.in.:
- Mixx Awards 2017–2023,
- Papaya Young/New Directors 2018, 2022 i 2024,
- Golden Arrow 2018,
- Genius Universitatis 2020.
– Szukaliśmy creative directora dla całej naszej grupy. Managera, który będzie zarządzać talentami ludzi i czasem pracy, partnerować klientom i nadzorować jakość kreatywną oraz produkcyjną, którą im oferujemy. Adam jest odpowiedzią na brief rekrutacyjny – stwierdził Maciej Karolak, CEO Grupy Keino.
– Dołączenie do agencji, w których kreacja stanowi o ich renomie i sile, podjęcie wyzwania współzarządzania kilkoma brandami i wpływanie na dalszy rozwój biznesowy całej organizacji – to główne motywacje dla mnie jako kreatywnego i managera – powiedział Adam Zdeb.
- 1