Interaktywne centrum zamiast pomnikaInteraktywne centrum zamiast pomnikaInteraktywne centrum zamiast pomnikaInteraktywne centrum zamiast pomnika

Interaktywne centrum zamiast pomnika

Interaktywne centrum zamiast pomnika
Sabina Ptaś

Sabina Ptaś

-

Sabina Ptaś

Sabina Ptaś

Zaprojektować elementy identyfikacji wizualnej Instytutu Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II – to sprawa sporego kalibru. Wielkość wyzwania wynikała tu przede wszystkim ze znaczenia postaci patronującej ośrodkowi, budzącej silne emocje wielu osób na całym świecie. Niełatwym zadaniem było też odpowiednie zawarcie w projekcie idei dialogu między ludźmi, którą krzewić chce teraz Instytut działający przy powstającym w krakowskich Łagiewnikach Centrum Jana Pawła II „Nie lękajcie się!”. Ze wszystkimi tymi celami i założeniami zmierzyła się agencja kreatywna Wallstreet Different Creature z Krakowa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się