Zaprojektować elementy identyfikacji wizualnej Instytutu Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II – to sprawa sporego kalibru. Wielkość wyzwania wynikała tu przede wszystkim ze znaczenia postaci patronującej ośrodkowi, budzącej silne emocje wielu osób na całym świecie. Niełatwym zadaniem było też odpowiednie zawarcie w projekcie idei dialogu między ludźmi, którą krzewić chce teraz Instytut działający przy powstającym w krakowskich Łagiewnikach Centrum Jana Pawła II „Nie lękajcie się!”. Ze wszystkimi tymi celami i założeniami zmierzyła się agencja kreatywna Wallstreet Different Creature z Krakowa.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.