Gender Gap – wartość dodana marki ObamaGender Gap – wartość dodana marki ObamaGender Gap – wartość dodana marki ObamaGender Gap – wartość dodana marki Obama

Gender Gap – wartość dodana marki Obama

Gender Gap – wartość dodana marki Obama
Magdalena Basiak

Magdalena Basiak

-

Magdalena Basiak

Magdalena Basiak

6 listopada Barack Obama ponownie wygrał wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych. W jaki sposób zdołał drugi raz podbić serca wyborców? W dużej mierze przyczyniło się do tego podjęcie w debacie politycznej tematu nierówności w traktowaniu kobiet i mężczyzn – Gender Gap.

Z jednej strony receptą na sukces Obamy okazało się umiejętne wykorzystanie interaktywnych narzędzi komunikacji oraz odpowiedni dobór starych i nowych mediów.

Z drugiej strony zawdzięcza on swój sukces kobietom – w pierwszej kolejności tym najbliższym: żonie i córkom, a w dalszej tym tworzącym grupę EMILY’s List oraz wszystkim innym kobietom w Ameryce, które zaufały jego obietnicom stworzenia prawa odpowiadającego ich potrzebom.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się