Sztuka sprzedawania miejscSztuka sprzedawania miejscSztuka sprzedawania miejscSztuka sprzedawania miejsc

Sztuka sprzedawania miejsc

Sztuka sprzedawania miejsc
Zbigniew Wesołowski

Zbigniew Wesołowski

-

Zbigniew Wesołowski

Zbigniew Wesołowski

Politolog UJ, absolwent zarządzania w administracji w MSAP UEK, pracownik ds. promocji gospodarczej

Wbrew pozorom określenie ,,sztuka sprzedawania miejsc” nie jest tytułem kolejnego cudownego poradnika bądź kursu. To inaczej marketing terytorialny, często nazywany również marketingiem miejsc, miast, regionów czy nawet marketingiem usług publicznych.

Marketing miejsc oznacza akceptację dla przeniesienia marketingowego stylu myślenia i działania do warunków samorządu terytorialnego. Przyjęcie marketingowej koncepcji zarządzania gminą, powiatem czy regionem nie oznacza wiernego wdrożenia wszystkich zasad, funkcji i instrumentów marketingowych wypraktykowanych przez dziesiątki lat w sferze gospodarczej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja