Mały ekran w komórce - Marketing przy Kawie
Mały ekran w komórceMały ekran w komórceMały ekran w komórceMały ekran w komórce

Mały ekran w komórce

Mały ekran w komórce
Katarzyna Hetman

Katarzyna Hetman

-

Katarzyna Hetman

Katarzyna Hetman

Holenderska korporacja Endemol, producent najsłynniejszego reality show, „Big Brother”, planuje uruchomienie dwóch kanałów mobile TV, czyli telewizji emitowanej w telefonach komórkowych. To próba znalezienia nowej niszy w rynku, który w krajach zachodnich uważany jest za nasycony niemal w 100%. Pytanie tylko, czy to, co prezentować będzie ten rzeczywiście „mały ekran”, będzie jeszcze w ogóle telewizją.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to