"Mobisode" czyli Isaura w komórce - Marketing przy Kawie

„Mobisode” czyli Isaura w komórce

"Mobisode" czyli Isaura w komórce
Paweł Gruszecki

Paweł Gruszecki

-

Paweł Gruszecki

Paweł Gruszecki

Jeśli nie wiesz, co jeszcze można zrobić z telefonem komórkowym, pomyśl przez chwilę, a może wpadniesz na to, aby obejrzeć na nim film, a najlepiej telenowelę.

W dobie postępującej konwergencji mediów i zażartej walki, jaka toczy się o rynek triple-play, czyli platformę skupiającą telewizję, telefonię i Internet, operatorzy telefonii mobilnej starają się zrobić wszystko, aby dorównać pozostałym graczom. Są nimi operatorzy telewizji kablowej, telefonii stacjonarnej oraz dostawcy usług internetowych. Tylko dlaczego w ramach tych starań sięgnęli po telenowelę?

Amerykański operator telefonii mobilnej Verizon Wireless oraz wytwórnia Twentieth Television zawarli porozumienie, na mocy którego ta druga wyprodukuje jednominutowe epizody nowych telenowel: „Love and Hate” oraz „The Sunset Hotel”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja