Prześlij orgazm na walentynkiPrześlij orgazm na walentynkiPrześlij orgazm na walentynkiPrześlij orgazm na walentynki

Prześlij orgazm na walentynki

Prześlij orgazm na walentynki
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Znaleźć odpowiednią muzykę dla wyrażenia najgłębszych, najbardziej wyrafinowanych uczuć to wielka sztuka. A orgazm? Czym wyrazić orgazm? Pomocne będzie urządzenie zwane orgazmofonem. To walentynkowy prezent dla internautów od Dureksu. Tym, którzy dostępnymi środkami najlepiej wyrażą stan ekstazy, firma funduje nagrody.

Nie chodzi tylko o proste nagranie odgłosów łóżkowych igraszek. To nie ma być „muzyka konkretna”, ale pomysłowe nawiązanie do zdobywania szczytów rozkoszy. Producent prezerwatyw podaje na stronie konkursu pewne intuicje – dźwięk pralki, gwizdek czajnika…

Konkurs Dureksu składa się z dwóch etapów. Pierwszym jest podanie danych osobowych i quiz, dopiero drugim – nagranie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja