Zwiększa się rola m-marketingu w obsłudze promocji, choć nie jest on specjalnie doceniany jako medium marketingowe. Mobilny marketing ma być może duży potencjał i świetlaną przyszłość, jednak na razie ważne jest pokazanie nowych możliwości. Na przykład m-kupony.Firma MobiJOY!, oferująca rozwiązania z zakresu mobile marketingu, przeprowadziła ostatnio ciekawą akcję promocyjną: w imieniu sieci kinowej Silver Screen oferowała specjalne, wirtualne kupony uprawniające do zniżek przy zakupie biletów w kinach tej sieci.
Kupon to specjalny SMS z informacją o ofercie oraz specjalnym 9-cyfrowym kodem. W kinach, przy zakupie biletów, kod i SMS były weryfikowane przy pomocy specjalnych, bezprzewodowych terminali.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.