Kupony na ekranieKupony na ekranieKupony na ekranieKupony na ekranie

Kupony na ekranie

Kupony na ekranie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Zwiększa się rola m-marketingu w obsłudze promocji, choć nie jest on specjalnie doceniany jako medium marketingowe. Mobilny marketing ma być może duży potencjał i świetlaną przyszłość, jednak na razie ważne jest pokazanie nowych możliwości. Na przykład m-kupony.

Firma MobiJOY!, oferująca rozwiązania z zakresu mobile marketingu, przeprowadziła ostatnio ciekawą akcję promocyjną: w imieniu sieci kinowej Silver Screen oferowała specjalne, wirtualne kupony uprawniające do zniżek przy zakupie biletów w kinach tej sieci.

Kupon to specjalny SMS z informacją o ofercie oraz specjalnym 9-cyfrowym kodem. W kinach, przy zakupie biletów, kod i SMS były weryfikowane przy pomocy specjalnych, bezprzewodowych terminali.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja