Taniec na głowie studentaTaniec na głowie studentaTaniec na głowie studentaTaniec na głowie studenta

Taniec na głowie studenta

Taniec na głowie studenta
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Coraz częściej agencje sięgają po nietypowe rozwiązania promocyjne również w Polsce. Połączenie wydarzeń promocyjnych i technologii mobilnej pozwoliło Adidasowi uzyskać bardzo dobre wyniki w promocji kolekcji Heritage tego producenta.

W miasteczkach studenckich kilku ośrodków akademickich na przełomie kwietnia i maja zorganizowano pokazy break dance pod hasłem "Za-uważaj koniczynę!" Tancerze ubrani byli w promowaną odzież Adidasa, a podczas pokazu widzom udostępniano katalogi z kolekcją Heritage, której znakiem rozpoznawczym jest właśnie koniczynka. Można było przejrzeć katalog, zapoznać się z kolekcją i upatrzyć sobie coś dla siebie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja