Coraz więcej firm wykorzystuje technikę "advertainment", umieszczając komercyjne informacje w rozrywkowym otoczeniu. Jedną z możliwości jest przygotowanie gry, atrakcyjnej w grupie docelowej produktu lub usługi. W tym artykule dajemy nieco głębszy wgląd w technikę reklamo-rozrywki, wykorzystując przykłady z branży motoryzacyjnej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Advertainment” (umieszczanie informacji reklamowych w stosownym otoczeniu rozrywkowym) jest obecnie bardzo na czasie. Każdego dnia pojawiają się nowe „rozrywkowo-reklamowe” strony internetowe z grami, filmami i innymi zabawami. Podążanie w ślad za rozrywką nie jest wszakże proste. Setki marketerów angażują się w codzienny trud wymyślania zawartości strony swej marki; zawartości, która promuje produkt, buduje lojalność, a nie jest przewidywalna i banalna.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.