Reklama, rozrywka i doświadczeniaReklama, rozrywka i doświadczeniaReklama, rozrywka i doświadczeniaReklama, rozrywka i doświadczenia

Reklama, rozrywka i doświadczenia

Reklama, rozrywka i doświadczenia
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Coraz więcej firm wykorzystuje technikę "advertainment", umieszczając komercyjne informacje w rozrywkowym otoczeniu. Jedną z możliwości jest przygotowanie gry, atrakcyjnej w grupie docelowej produktu lub usługi. W tym artykule dajemy nieco głębszy wgląd w technikę reklamo-rozrywki, wykorzystując przykłady z branży motoryzacyjnej.

„Advertainment” (umieszczanie informacji reklamowych w stosownym otoczeniu rozrywkowym) jest obecnie bardzo na czasie. Każdego dnia pojawiają się nowe „rozrywkowo-reklamowe” strony internetowe z grami, filmami i innymi zabawami. Podążanie w ślad za rozrywką nie jest wszakże proste. Setki marketerów angażują się w codzienny trud wymyślania zawartości strony swej marki; zawartości, która promuje produkt, buduje lojalność, a nie jest przewidywalna i banalna.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja