Striptiz dla lojalnych - Marketing przy Kawie
Striptiz dla lojalnychStriptiz dla lojalnychStriptiz dla lojalnychStriptiz dla lojalnych

Striptiz dla lojalnych

Striptiz dla lojalnych
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Każda z dwudziestu ślicznych modelek reprezentuje jeden z zespołów angielskiej Premiership. Kibice muszą bronić tydzień w tydzień swojej faworytki. Ich nagrodą jest zdjęcie prawie nagiej modelki. W ten sposób magazynu dla panów „FHM” walczy o czytelniczą lojalność.

„Prawdziwy fantastyczny futbol wymaga statystyk miłych dla oka i zawierających krzywe rosnące. Chcieliśmy zapewnić, że w tym sezonie kibice nie będą patrzeć jedynie na owłosione nogi”. Jest to fragment ogłoszenia, które pojawiło się w magazynie dla mężczyzn „FHM” kilka tygodni temu, jako anons zawodów równoległych do angielskiej Premiership.

Pomysł jest prosty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja