0 1 0 0 0 9.09.2003 Bartłomiej KaraśStriptiz dla lojalnychKażda z dwudziestu ślicznych modelek reprezentuje jeden z zespołów angielskiej Premiership. Kibice muszą bronić tydzień w tydzień swojej faworytki. Ich nagrodą jest zdjęcie prawie nagiej modelki. W ten sposób magazynu dla panów „FHM” walczy o czytelniczą lojalność. advertainment
2 1 0 0 0 11.09.2003 Casper HaringSzatański bliźniak FordaEksperyment polegający na stworzeniu wściekłej wersji sportowego samochodu okazał się sukcesem. Zrodziła się maszyna demoniczna. Pochodzi z dobrej rodziny, ale to diabelski bliźniak: samochód, który dla zabawy zabija zwierzęta. advertainment
0 1 0 0 0 16.09.2003 Casper HaringReklama, rozrywka i doświadczeniaCoraz więcej firm wykorzystuje technikę "advertainment", umieszczając komercyjne informacje w rozrywkowym otoczeniu. Jedną z możliwości jest przygotowanie gry, atrakcyjnej w grupie docelowej produktu lub usługi. W tym artykule dajemy nieco głębszy wgląd w technikę reklamo-rozrywki, wykorzystując przykłady z branży motoryzacyjnej. advertainment
0 1 0 0 0 2.10.2003 Elżbieta BromskaZakończył się najnowszy sondaż firmy DurexOto kilka ważnych faktów z naszej codzienności: wirtualna rzeczywistość seksu przez telefon, e-mail lub tekst to narastające zjawisko. Albo to: zwyczajem większości mężczyzn jest zginanie kawałka papieru toaletowego przed użyciem, podczas gdy kobiety wolą go miąć. advertainment
0 1 0 0 0 21.10.2003 Casper HaringPijana JoannaDiesel wykreował gwiazdę, polską piosenkarkę Joannę Zychowicz. To niebezpieczna gwiazda: za dużo pije i zachowuje się raczej obrzydliwie. Poza tym używa przemocy i obleśnie całuje. Kampania producenta dżinsów Diesel „It's Real” jako pomysłowy rodzaj reklamozabawy (advertainment). advertainment
0 1 0 0 0 23.10.2003 Elżbieta BromskaO czym to jest?O braku paliwa, namiętnej miłości do samochodu, współczesnym wrestlingu oraz konflikcie naftowym. Witajcie w dziwnym świecie producenta dżinsów, Diesla. advertainment