Zakończył się najnowszy sondaż firmy Durex - Marketing przy Kawie
Zakończył się najnowszy sondaż firmy DurexZakończył się najnowszy sondaż firmy DurexZakończył się najnowszy sondaż firmy DurexZakończył się najnowszy sondaż firmy Durex

Zakończył się najnowszy sondaż firmy Durex

Zakończył się najnowszy sondaż firmy Durex
Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

-

Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

Oto kilka ważnych faktów z naszej codzienności: wirtualna rzeczywistość seksu przez telefon, e-mail lub tekst to narastające zjawisko. Albo to: zwyczajem większości mężczyzn jest zginanie kawałka papieru toaletowego przed użyciem, podczas gdy kobiety wolą go miąć.

Ludzie lubią czytać o tym, co i jak robią inni, pozostają jednak pewne tematy tabu, na przykład czytanie o uprawianiu seksu czy nawet o zachowaniach podczas defekacji. Chociaż współczesny spragniony seksu konsument może łatwo zaspokoić swój głód na przykład na 260 milionach (!) stron internetowych z pornografią, i tak to mu nie wystarcza. Nadal do wykorzystania pozostaje rozrywka związana z seksem: potrzeba nam w niej elementu reality i odpowiedzi na pytanie, jak przedstawia się nasze życie seksualne w porównaniu z aktywnością innych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to