0 1 0 0 0 21.01.2003 Piotr NowaczykReklama BMW na życzenieMarketerzy BMW nie odchodzą od sedna wizerunku firmy - dobrze zaprojektowanych i wykonanych samochodów, wyposażonych w dobry silnik i dających radość z jazdy. Aby wzmocnić tę informację, agencja Fallon Worldwide obsługująca BMW przygotowała kolejną serię krótkich filmów przeznaczonych na firmową stronę internetową. advertainment
0 1 0 0 0 13.03.2003 Dariusz ŁuszczekDżinsy na ropęTrzydzieści procent klientów tej firmy jest gotowych do uprawiania seksu w najwyższym stopniu; 33% ściąga majtki w toalecie tylko do kolan. Z takimi informacjami o użytkownikach swoich ubrań powraca na rynek reklamy po trzyletniej przerwie znany producent dżinsów – firma Diesel. Kampania reklamowa parodiuje profesjonalne analizy rynkowe przygotowywane rutynowo przez marketingowców. Wykresy i diagramy zdradzają różnorakie dziwaczne i intymne informacje o grupie docelowej Diesla. advertainment
0 1 0 0 0 17.07.2003 Wojciech KaczmarekOkpij najlepszego kolegę z HeinekenemChcesz zrobić kawał koledze? Wykorzystaj najnowszą kampanię marketingu wirusowego Heinekena, prawdopodobnie najlepszą kampanię roku w tym rodzaju marketingu. Okpij, zanim sam zostaniesz okpiony! advertainment
0 1 0 0 0 14.08.2003 Casper HaringWspólnota śmierdzących stópCóż może być obrzydliwsze od masturbacji na pralce automatycznej? Może zbliżenie do nosa swych ohydnie śmierdzących stóp i wąchanie swoich palców? Jak widać, praca agencji reklamowych może być w tych szalonych czasach całkiem „przyjemna”. advertainment
0 1 0 0 0 21.08.2003 Halszka RyżewskaNiemoralna polityka Reeboka w reklamieNajpierw złapał nagiego streakera w butach Nike, a teraz ubiega się o fotel gubernatora Kalifornii. Bezpardonowe wejście na arenę polityki państwowej i posłużenie się w tym celu osobą bohatera Reeboka: "okropnego Terry'ego Tate'a" to zręczne przesunięcie reklamy na nowy, wyższy poziom, wykorzystujący lokalną politykę. advertainment
0 1 0 0 0 26.08.2003 Adam WarmińskiNadchodzi „advertainment”Technika "advertainment", łącząca komercyjne informacje ze specjalnie przygotowaną rozrywkową ofertą, staje się coraz popularniejsza. Artykuł wyjaśnia pokrótce to nowe zjawisko na dwóch przykładach: filmów zrealizowanych przez producenta luksusowych samochodów, firmę BMW, oraz książek dla dzieci przygotowywanych właśnie przez Procter & Gamble, potentata na rynku produktów dla gospodarstwa domowego. advertainment