Żywiec wybiera agencję do obsługi digital: Gong zamiast Pride & Glory Interactive
  • 0
  • 1
7.02.2013

Żywiec wybiera agencję do obsługi digital: Gong zamiast Pride & Glory Interactive

Marka Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę digital. W konkursie zwyciężyła agencja kreatywna Gong.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lutego 2013

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2013

Polskie i zagraniczne trendy w sektorze e-commerce – raport

22,9 mld złotych – na taką kwotę wyceniono obroty polskiego handlu internetowego w 2012 roku w badaniach Centre for Retail. Pod względem częstotliwości zakupów online Polska jest na trzecim miejscu w Europie, po Wielkiej Brytanii i Niemczech. Polski rynek będzie rozwijał się w podobnym kierunku, dlatego istotne znaczenie mają trendy występujące na rynku brytyjskim – wynika z raportu „Perspektywy e-commerce 2013” przygotowanego przez Paczkomaty InPost.