0 1 0 0 0 1.02.2013Sprawdź, ile powinieneś zarabiać (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń)Po raz jedenasty portal Wynagrodzenia.pl we współpracy z czołowymi serwisami internetowymi przeprowadza Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń. W 2012 roku uczestniczyło w nim 114 718 osób, co sprawia, że jest to największe pozarządowe badanie płac w Polsce.
0 1 0 0 0 1.02.2013Już w przyszłym tygodniu targi RemaDays 2013IX edycja targów RemaDays Warsaw rozpocznie się 6 lutego 2013 roku i potrwa 3 dni. W wydarzeniu weźmie udział ponad 550 wystawców, którzy zaprezentują swoją działalność w sektorach: gifts world, technology park, out & indoor systems oraz print show.
0 5 0 0 0 1.02.2013Wirtualny sklep w Złotych Tarasach umożliwia współtworzenie mebli1 lutego na terenie warszawskiej galerii handlowej Złote Tarasy rozpoczął działalność Custore, wirtualny sklep umiejscowiony w realnej przestrzeni. Pawilon jest połączeniem sklepu i galerii sztuki użytkowej. Interaktywny sposób prezentacji asortymentu na ekranach dotykowych ma zachęcać do kreatywności i dawać klientom możliwość współtworzenia mebli.
0 1 0 0 1 1.02.2013Pięć znanych zjawisk, które zmiecie rewolucja technologicznaUpraszczając: mniej tradycyjnego studiowania, mniej opłat za płacenie kartami i zależności od ropy. Więcej drukowania 3D, nauki online i technologii mobilnych – to obraz rewolucji technologicznej napędzanej przez konsumentów, rysowany przez branżowy magazyn „Fast Company”.
1 2 0 0 0 31.01.2013Bracia Karnowscy promują tygodnik „W Sieci” i portal wPolityce.pl (wideo)Wydawnictwo Fratria rozpoczyna nową akcję promującą media wchodzące w skład wydawnictwa. W dziesięciu miastach Polski pojawiły się billboardy promujące tygodnik „W Sieci”, serwis wPolityce.pl oraz inne portale należące do wydawnictwa Fratria. Twarzami kampanii są Jacek i Michał Karnowscy. Akcję na billboardach wesprze promocja Google Adwords oraz spoty wideo w serwisie YouTube.
0 1 0 0 0 31.01.2013MTV Mobile wybrała agencję social mediaOd 1 lutego sieć komórkowa MTV Mobile rozpoczyna współpracę z agencją Get More Social. Zakres działań obejmie przygotowanie długofalowej strategii obecności marki w social media oraz obsługę kont MTV Mobile na portalach społecznościowych.
1 1 0 0 0 31.01.2013Kolorowe megafony w kampanii reklamowej Plus Mix (wideo)1 lutego rozpocznie się kampania promocyjna Plus Mix. Akcja będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz Internecie.
1 1 0 0 0 31.01.2013Alicia Keys została dyrektorem kreatywnym BlackBerry (wideo)Thorsten Heins, dyrektor naczelny firmy BlackBerry (dotąd Research In Motion) poinformował, że 14-krotna zdobywczyni nagród Grammy, piosenkarka i autorka tekstów – Alicia Keys została nowym globalnym dyrektorem kreatywnym marki. Informację podano z okazji premiery platformy BlackBerry 10.
0 1 0 0 0 31.01.2013L’Oréal rozstrzygnął przetarg na obsługę w social mediaFrancuski koncern kosmetyczny L'Oréal rozstrzygnął właśnie ogłoszony w grudniu przetarg na obsługę social media dla czterech marek: L’Oréal Paris, Men Expert, Garnier i Maybelline. Wygrała agencja marketingu zintegrowanego, łącząca kompetencje offline i online – Momentum Worldwide.
0 5 0 0 0 31.01.2013Raport „Marketing mobilny w Polsce 2012/2013”Nowy raport „Marketing mobilny w Polsce 2012/2013” zestawia m.in. opisy najważniejszych wydarzeń z rynku mobile w Polsce i na świecie oraz wybrane case studies. Zawiera też rozdział dotyczący smartfonów, przygotowany we współpracy z TNS Polska, a także prognozy kierunków rozwoju tej branży na rok 2013.