Polskie i zagraniczne trendy w sektorze e-commerce – raport
  • 1
  • 1
7.02.2013

Polskie i zagraniczne trendy w sektorze e-commerce – raport

22,9 mld złotych – na taką kwotę wyceniono obroty polskiego handlu internetowego w 2012 roku w badaniach Centre for Retail. Pod względem częstotliwości zakupów online Polska jest na trzecim miejscu w Europie, po Wielkiej Brytanii i Niemczech. Polski rynek będzie rozwijał się w podobnym kierunku, dlatego istotne znaczenie mają trendy występujące na rynku brytyjskim – wynika z raportu „Perspektywy e-commerce 2013” przygotowanego przez Paczkomaty InPost.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lutego 2013

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2013

Dwóch starszych panów, którzy ciągle siedzą na „fejsie” – w reklamie Samsunga (wideo)

1 lutego Samsung rozpoczął kampanię „Tablety pełne rozrywki”, promującą tablety i smartfony. W 30-sekundowych spotach wystąpiło dwóch staruszków, którzy w zabawny sposób komentują funkcjonalności urządzeń oraz wzajemnie sobie dogryzają. Kampania obejmuje standardowe i niestandardowe formy przekazu, m.in. reklamę w TV, prasie, kinach i działania OOH. Akcję wspierają działania sprzedażowe, które będą trwały do końca marca.

6 lutego 2013

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2013

Prawo do zdrowia i odrobiny przyjemności jako argument w spocie odwróconej hipoteki (wideo)

Na początku stycznia wystartowała trzecia kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego Dom. Firma przedłuża czas jej trwania do 22 lutego. Tematem przewodnim 30-sekundowych spotów jest hipoteka odwrócona – usługa polegająca na przeniesieniu prawa do nieruchomości w zamian za dożywotnią rentę hipoteczną, wypłacaną co miesiąc lub w innych odstępach czasowych. Kampania skierowana jest do seniorów.