Kampania DrWitt pod hasłem „Inwestycja w zdrowie”
  • 0
  • 2
7.02.2013

Kampania DrWitt pod hasłem „Inwestycja w zdrowie”

„Inwestycja w zdrowie” to hasło kampanii soków i napojów marki DrWitt. Akcja wspierająca nową linię produktów rozpoczęła się 1 lutego potrwa półtora miesiąca. W ramach akcji informacje o sokach marki będą wyświetlane na ekranach sieci placówek medycznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lutego 2013

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2013

Polskie i zagraniczne trendy w sektorze e-commerce – raport

22,9 mld złotych – na taką kwotę wyceniono obroty polskiego handlu internetowego w 2012 roku w badaniach Centre for Retail. Pod względem częstotliwości zakupów online Polska jest na trzecim miejscu w Europie, po Wielkiej Brytanii i Niemczech. Polski rynek będzie rozwijał się w podobnym kierunku, dlatego istotne znaczenie mają trendy występujące na rynku brytyjskim – wynika z raportu „Perspektywy e-commerce 2013” przygotowanego przez Paczkomaty InPost.

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2013

Dwóch starszych panów, którzy ciągle siedzą na „fejsie” – w reklamie Samsunga (wideo)

1 lutego Samsung rozpoczął kampanię „Tablety pełne rozrywki”, promującą tablety i smartfony. W 30-sekundowych spotach wystąpiło dwóch staruszków, którzy w zabawny sposób komentują funkcjonalności urządzeń oraz wzajemnie sobie dogryzają. Kampania obejmuje standardowe i niestandardowe formy przekazu, m.in. reklamę w TV, prasie, kinach i działania OOH. Akcję wspierają działania sprzedażowe, które będą trwały do końca marca.