Laureaci konkursu Vidical 2013
  • 0
  • 1
7.02.2013

Laureaci konkursu Vidical 2013

7 lutego ogłoszono wyniki konkursu kalendarzy i kart świąteczno-noworocznych Vidical 2013. Jego cel to podniesienie jakości prac oraz uhonorowanie zleceniodawców i twórców najlepiej posługujących się sztuką poligrafii, typografii, fotografii, ilustracji i grafiki użytkowej. Wystawa wszystkich zgłoszonych prac potrwa do 9 lutego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52038 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

7 lutego 2013

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2013

Polskie i zagraniczne trendy w sektorze e-commerce – raport

22,9 mld złotych – na taką kwotę wyceniono obroty polskiego handlu internetowego w 2012 roku w badaniach Centre for Retail. Pod względem częstotliwości zakupów online Polska jest na trzecim miejscu w Europie, po Wielkiej Brytanii i Niemczech. Polski rynek będzie rozwijał się w podobnym kierunku, dlatego istotne znaczenie mają trendy występujące na rynku brytyjskim – wynika z raportu „Perspektywy e-commerce 2013” przygotowanego przez Paczkomaty InPost.

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2013

Dwóch starszych panów, którzy ciągle siedzą na „fejsie” – w reklamie Samsunga (wideo)

1 lutego Samsung rozpoczął kampanię „Tablety pełne rozrywki”, promującą tablety i smartfony. W 30-sekundowych spotach wystąpiło dwóch staruszków, którzy w zabawny sposób komentują funkcjonalności urządzeń oraz wzajemnie sobie dogryzają. Kampania obejmuje standardowe i niestandardowe formy przekazu, m.in. reklamę w TV, prasie, kinach i działania OOH. Akcję wspierają działania sprzedażowe, które będą trwały do końca marca.