„Du, du hast, du hast miś!”. Kampania reklamowa Goethe-Institut
  • 0
  • 4
7.02.2013

„Du, du hast, du hast miś!”. Kampania reklamowa Goethe-Institut

Na przełomie grudnia 2012 r. i stycznia 2013 r. Instytut Goethego w Warszawie ogłosił konkurs wśród fanów na Facebooku. Internauci mogli przysyłać hasła, które zostaną wykorzystane w nadchodzącej kampanii instytutu. Nadesłane propozycje miały połączyć dwa odmienne języki, a przy tym zachować jasny i treściwy przekaz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lutego 2013

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2013

Polskie i zagraniczne trendy w sektorze e-commerce – raport

22,9 mld złotych – na taką kwotę wyceniono obroty polskiego handlu internetowego w 2012 roku w badaniach Centre for Retail. Pod względem częstotliwości zakupów online Polska jest na trzecim miejscu w Europie, po Wielkiej Brytanii i Niemczech. Polski rynek będzie rozwijał się w podobnym kierunku, dlatego istotne znaczenie mają trendy występujące na rynku brytyjskim – wynika z raportu „Perspektywy e-commerce 2013” przygotowanego przez Paczkomaty InPost.