"Zysk z dojrzałości" - konkurs Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce
  • 0
  • 1
21.05.2008

„Zysk z dojrzałości” – konkurs Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce

Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce zaprasza do udziału w konkursie na logotyp projektu „Zysk z dojrzałości”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2008

"Nie wszystko da się naprawić później" - kampania programu Akademii Bezpiecznego Samochodu

Ruszyła tegoroczna kampania reklamowa Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych. W tym roku kampanię reklamową w całości przygotowała i realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej. Kampania jest częścią prowadzonego już od 3 lat projektu Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych w ramach – Akademii Bezpiecznego Samochodu, który porusza problem nieregularnie wykonywanych przeglądów technicznych.