Ciszewski Public Relations ponownie dla Sage Symfonia
  • 0
  • 1
21.05.2008

Ciszewski Public Relations ponownie dla Sage Symfonia

Agencja Ciszewski Public Relations po raz trzeci zajmie się obsługą komunikacyjną współorganizowanego przez Sage Symfonia konkursu Księgowy Roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2008

"Nie wszystko da się naprawić później" - kampania programu Akademii Bezpiecznego Samochodu

Ruszyła tegoroczna kampania reklamowa Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych. W tym roku kampanię reklamową w całości przygotowała i realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej. Kampania jest częścią prowadzonego już od 3 lat projektu Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych w ramach – Akademii Bezpiecznego Samochodu, który porusza problem nieregularnie wykonywanych przeglądów technicznych.