0 1 0 0 0 23.05.2008TEQUILAPolska nagrodziła 10 najlepszych studentów10 finalistów konkursu rekrutacyjnego „TEQUILA dla najlepszych” rozpocznie płatne staże w agencji marketingu zintegrowanego TEQUILAPolska. Najlepsza studentka odbędzie 3-miesięczny płatny staż w dziale kreacji. Hasło tegorocznej edycji brzmiało „Spinamy od 10 lat” i podkreślało jubileusz 10-lecia istnienia na rynku agencji TEQUILA.
0 1 0 0 0 23.05.2008Pokaż mi swój samochód, a powiem ci… (Marketingweb)Seeing red, "Marketingweb", 21.05.2008A zatem nie o wielkość tu chodzi...Badania CNW Marketing Research pokazują, że kolor samochodu może powiedzieć nieco o swoim właścicielu.
0 1 0 0 0 23.05.2008Pracowici jak… (Forbes)P. Olson, The World's Hardest-Working Countries, "Forbes", 21.05.2008(+ In Pictures: The World's Hardest-Working Countries)To doprawdy zadziwiające - zważywszy szczególnie na fakt, że właśnie doświadczamy drugiego długiego majowego weekendu - ale pomimo 12 ustawowo wolnych dni w roku Polska plasuje się na 5 miejscu wśród państw, w których przepracowuje się najwięcej godzin rocznie!Tytułem pocieszenia - by znacząco zbliżyć się do przodującej w rankingu Organization for Economic Co-operation and Development Korei Południowej, musielibyśmy KAŻDEGO dnia w roku pracować jeszcze godzinę dłużej...
0 1 0 0 0 23.05.2008Wspólny konkurs Grono.net i marki CarlsbergMiędzy 19 a 28 maja na stronie www.grono.net/carlsberg Internauci znajdą pytania dotyczące historii piłki nożnej i największych gwiazd futbolu. Poprawna odpowiedź daje szansę na wygranie biletów na najważniejsze mecze EURO 2008 oraz zestawów kibica.
0 1 0 0 0 23.05.2008Ekologiczne zakupy z Edwardem LutczynemPolski artysta plastyk o rozpoznawalnej kresce, znany z rysunków satyrycznych, karykatur i ilustracji oraz plakatów, po raz kolejny współpracuje z marką Greenbag.
0 1 0 0 0 23.05.2008MPG wśród najlepszych domów mediowych w PolsceW dniu 20 maja podczas uroczystej gali zorganizowanej przez Media i Marketing Polska wyróżniono podmioty działające w branży reklamowej w 2007 roku. W kategorii domów mediowych za dwa najlepsze domy mediowe uznano MPG oraz Starcom.
0 1 0 0 0 23.05.2008Nowa kampania reklamowa AsterChange Integrated przygotowała nową kampanię reklamową dla Aster „Wspólne chwile zaczynają się od Aster”.
0 1 0 0 1 23.05.2008Marketerzy stawiają na reklamę onlineW ciągu ostatnich trzech lat 40% marketerów zdecydowało się radykalnie zwiększyć środki przeznaczane na promocję online. Obecnie 9 na 10 z nich planuje przeznaczyć więcej pieniędzy na reklamę internetową. Czy Internet ma szansę stać się podstawowym kanałem promocji?
0 1 0 0 0 21.05.2008Toyota na wielkim formacie Jet LinePlakaty z czarną Toyotą Auris w wersji Premium zawisły na dwóch warszawskich lokalizacjach wielkoformatowych należących do Jet Line. Kampania reklamowa potrwa do końca maja.
0 1 0 0 0 21.05.2008Chiński syndrom PR (Brandchannel)Melissa Davis, Will China's brand medal in the Olympics?, BrandchannelChiny, gospodarz zbliżających się Igrzysk Olimpijskich, wspólnie z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim walczą z kryzysem wizerunkowym tj. postrzeganiem imprezy przez pryzmat łamania praw człowieka w Tybecie. Zadanie trudne bo rosnące zainteresowanie światowej opinii publicznej krajem -organizatorem Igrzysk, zderza się z całkowitym brakiem transparentności (podstawy PR) w polityce informacyjnej Pekinu.