Zwierzaki testują nowy model Renault Kadjar
  • 2
  • 1
15.05.2019

Zwierzaki testują nowy model Renault Kadjar

Marka Renault rozpoczęła kampanię modelu Kadjar. W akcji wzięło udział dwóch nietypowych ekspertów. To pies Turbo – entuzjasta nowych technologii oraz kot Baron – autorytet w dziedzinie wygody.

Odkrycia i opinie, których dostarczyli testerzy – kot i pies, zaprezentowano w rozpoczynającej się właśnie kampanii. W ramach akcji „365 dni testów Renault” każdy może samodzielnie testować zastosowane w samochodach tej marki rozwiązania Easy Life ułatwiające podróżowanie.

Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty. Do działań online, w tym w mediach społecznościowych, opracowano ponad 40 formatów kreacji. Będą one pokazywane m.in. w serwisach YouTube, Facebook i Instagram.

Zwierzaki są coraz ważniejsze dla Polaków. Według posiadanych przez nas danych z roku na rok przybywa w naszym kraju rodzin, dla których pies lub kot są nieodłącznym towarzyszem życia, w tym także podróży. Istotne jest także to, że jest to grupa, która bardzo chętnie spędza czas w mediach społecznościowych, gdzie także królują zwierzęta domowe.

Renault zawsze podąża za trendami i wyznacza nowe. Dlatego w kampanii oddajemy głos naszym pupilom, by pokazać, że w autach Renault z rozwiązań Easy Life korzystają nie tylko ludzie. Przy okazji Baron i Turbo wywęszą każdą nową technologię, przetestują kanapę i nie zawahają się wyrazić swoich najszczerszych opinii z dwóch całkiem odmiennych punktów widzenia – mówi Małgorzata Szymańczak, account director z agencji Publicis.

W promocję samochodów zaangażowano też influencerów. Dzielą się oni własnymi opiniami na temat aut. Do tej pory w akcji wzięli udział m.in. Jack Gadovsky, Blowek, Zachar i 5 sposobów na…

Na jednodniowe jazdy testowe można umawiać się za pośrednictwem strony TestujzPasja.pl.

Kampanię przygotowały agencje Publicis i Publicis DWL. Produkcją zajął się dom produkcyjny Ilmatic. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu OMD.

  • 1

UR

7 dni temu

No jasne, zwierzaki. Jakby rodzina miała mniejsze znaczenie. To jest przykład kreowania priorytetów dla Polaka: po co dziecko, ba dzieci skoro możesz mieć zwierzaka,mało wymagającego, nie pochłaniającego zbyt twojego czasu...etc. aha no i oczywiście zwierzaki uwielbiają jeździć i być wożone....myślę że nie są to statystyczne zwierzaki, nie wspomnę o kreatywności na najwyższym poziomie no bo przecież tylko Border Colie są na świecie:P ehhh

15 maja 2019

14 maja 2019