„Twój dom – Twój styl” – startuje kampania marki Dekoral
  • 1
  • 0
14.05.2019

„Twój dom – Twój styl” – startuje kampania marki Dekoral

„Twój dom – Twój styl” to hasło kampanii reklamowej farb Home & Style – nowego produktu marki Dekoral (PPG Deco Polska). Akcji towarzyszy premiera spotu. Reklamę od 13 maja można oglądać na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w internetowych serwisach wideo. Wideo ukazuje różne postaci, które swój styl wyrażają kolorami.

Spot ma formę manifestu. Przedstawia ludzi na różnych etapach życia. Są to: prawnik, mama, modelka, młoda para. Łączy ich wspólna cecha – każdy wyraża swój charakter i styl za pomocą barw z palety Home & Style.

Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot oraz dwie skrócone wersje (10-sekundowe). Celem działań jest zapoznanie klientów z zaletami nowego produktu, co ma ułatwić im podjęcie decyzji zakupowej. Prezentowanie niebanalnych zestawień barw ma pomóc natomiast w wyborze odpowiedniego koloru do aranżacji mieszkań.

Emisja spotu w telewizji potrwa do 31 lipca. Do końca sierpnia film można oglądać w kanałach online. Kampanii towarzyszą działania w Internecie, m.in. na stronie TwojDomTwojStyl.pl oraz za pośrednictwem bannerów zachęcających do wypróbowania darmowych testerów.

Podjęte działania, oprócz promocji nowego produktu, stanowią kontynuację strategii mającej na celu odświeżenie wizerunku marki po zmianie logotypu, która nastąpiła na początku roku.

 

14 maja 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2019

Jak Polacy radzą sobie z niedzielami bez handlu? – raport z badania opinii publicznej

Niedziela bez handlu to temat ważny i aktualny dla Polaków, co pokazuje rekordowa liczba wyszukiwań w Internecie. W sobotę, przed ostatnią pracującą niedzielą kwietnia, hasło „niedziela handlowa” było znów na pierwszym miejscu według analizy trendów Google. Od ponad roku pojawia się w każdy weekend w top 10 najpopularniejszych fraz. Ustawowy zakaz handlu wpływa na życie codzienne Polaków. Dowodzą tego wyniki badań przeprowadzonych przez agencje badawcze SW Research i Danae.