Pies zwiększa sprzedaż, czyli współczesna dogoterapia reklamowa w branży motoPies zwiększa sprzedaż, czyli współczesna dogoterapia reklamowa w branży motoPies zwiększa sprzedaż, czyli współczesna dogoterapia reklamowa w branży motoPies zwiększa sprzedaż, czyli współczesna dogoterapia reklamowa w branży moto
Spryciarz, którego trudno nie kochać (fot. kadr z reklamy)

Pies zwiększa sprzedaż, czyli współczesna dogoterapia reklamowa w branży moto

Pies zwiększa sprzedaż, czyli współczesna dogoterapia reklamowa w branży moto
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg, Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg
Brand Useful

Na co dzień pomaga firmom tworzyć skuteczną komunikację za pomocą strategii marek i planów content marketingowych. Wierzy w to, że prawdziwy biznes naprawdę służy ludziom. Pracowała dla takich marek jak Continental, O bag, Nutella, Multikino. Publikuje na łamach marketingowych gazet i portali. Jest też autorką powieści, prowadzi szkolenia ze strategii i copywritingu.

Chaser zna 1022 słowa. Nie byłoby w tym nic niezwykłego, gdyby był ludzkim dzieckiem. Ale nie jest. Chaser to pies rasy border collie i jest jednym z najinteligentniejszych przedstawicieli swojego gatunku na świecie. Czy taki aktor reklamowy może pomóc sprzedawać samochody? Jak najbardziej.

Oto i Chaser – chyba najsłynniejszy border collie świata:

Źródło: Chaser the Border Collie, Facebook

Border collie to rasa pasterska, wywodząca się z Anglii i Szkocji. Psy do niej należące są uznawane za najbystrzejsze czworonogi. Ale twórcy reklam doceniają je też za inne cechy. Psy te bowiem:

Uwielbiają aportować frisbee. Możemy to oglądać nie tylko na zawodach „Ultimate frisbee”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja