„Zrozumiała, potrzebna, interesująca” – opinie Polaków o kampanii Fundacji Mamy i Taty
  • 1
  • 1
21.06.2015

„Zrozumiała, potrzebna, interesująca” – opinie Polaków o kampanii Fundacji Mamy i Taty

Kampania „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” prowadzona przez Fundację Mamy i Taty wywołała w Polsce burzliwą dyskusję na temat macierzyństwa. Wyniki badania Domu Badawczego Maison na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna wskazują, że reklama w zaledwie kilka dni dotarła do niemal połowy dorosłych Polaków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 czerwca 2015

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
19.06.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Z książką przy kawie o marketingu! Tylko dla czytelników serwisu Marketing przy Kawie – rabat 30% na książki

Z książką przy kawie, o marketingu... brzmi ciekawie. Jeśli drogę do celu na mapie social media wskazuje sam Gary Vaynerchuk, a przez meandry strategii marketingowych prowadzi Maciej Tesławski, to już znakomita inspiracja do dyskusji. Jeszcze przewodnik „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”, aby mieć ogląd całościowy i kolejne tematy do rozmowy. Zapraszamy po więcej szczegółów – obiecujemy, że warto!