- 0
- 3
Z książką przy kawie o marketingu! Tylko dla czytelników serwisu Marketing przy Kawie – rabat 30% na książki
Z książką przy kawie, o marketingu… brzmi ciekawie. Jeśli drogę do celu na mapie social media wskazuje sam Gary Vaynerchuk, a przez meandry strategii marketingowych prowadzi Maciej Tesławski, to już znakomita inspiracja do dyskusji. Jeszcze przewodnik „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”, aby mieć ogląd całościowy i kolejne tematy do rozmowy. Zapraszamy po więcej szczegółów – obiecujemy, że warto!
Tylko dla czytelników Marketingu przy Kawie Wydawnictwo Słowa i Myśli przygotowało specjalną promocję na zakup trzech tytułów ze swojej oferty – rabat specjalny 30%. Wybrane publikacje to książki, które już można śmiało nazywać bestsellerami.
„W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych” Gary Vaynerchuk Gary Vaynerchuk hojnie dzieli się z czytelnikami swoimi sposobami na przykucie uwagi klientów w pełnym chaosu świecie social media. Ta książka to mapa, za pomocą której odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych. Mnóstwo przykładów zobrazowanych kolorowymi zdjęciami, opatrzonych komentarzami autora – to Twoja nawigacja na drodze do sukcesu marki w social media. | |
„Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki” Maciej Tesławski O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się o to, by napisać tak praktycznie. W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega. | |
„Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” Robert Stępowski Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy, przez modne od jakiegoś czasu social media, po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. Tej pozycji nie powinno zabraknąć w Twojej biblioteczce. |
Promocja dotyczy zakupu dowolnej liczby książek – możesz kupić 1 tytuł, wszystkie 3 tytuły albo dowolną liczbę egzemplarzy każdego tytułu. Pamiętaj jednak! Powyżej 150 zł zamawiasz bez kosztów wysyłki.
Zasady:
- Wejdź na stronę www.slowaimysli.pl.
- Zarejestruj się na stronie.
- Wybierz tytuły, które Cię interesują (spośród wymienionych powyżej).
- Wpisz na stronie koszyka w oznaczonym miejscu kod: KAWA, kliknij przycisk „Zastosuj”.
- Kontynuuj zakup według kolejnych kroków zamówienia.
- Rabat* zostanie automatycznie zastosowany, będzie widoczny w podsumowaniu zamówienia.
Uwaga! Promocja trwa od 22.06.2015 r. do 12.07.2015 r.
*Rabat liczony od ceny detalicznej widocznej na stronie www.slowaimysli.pl, nie dotyczy kosztów transportu.
(informacja promocyjna)