Z książką przy kawie o marketingu! Tylko dla czytelników serwisu Marketing przy Kawie – rabat 30% na książki
  • 0
  • 3
19.06.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Z książką przy kawie o marketingu! Tylko dla czytelników serwisu Marketing przy Kawie – rabat 30% na książki

Z książką przy kawie, o marketingu… brzmi ciekawie. Jeśli drogę do celu na mapie social media wskazuje sam Gary Vaynerchuk, a przez meandry strategii marketingowych prowadzi Maciej Tesławski, to już znakomita inspiracja do dyskusji. Jeszcze przewodnik „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”, aby mieć ogląd całościowy i kolejne tematy do rozmowy. Zapraszamy po więcej szczegółów – obiecujemy, że warto!

Tylko dla czytelników Marketingu przy Kawie Wydawnictwo Słowa i Myśli przygotowało specjalną promocję na zakup trzech tytułów ze swojej oferty – rabat specjalny 30%. Wybrane publikacje to książki, które już można śmiało nazywać bestsellerami.

„W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych”
Gary Vaynerchuk

Gary Vaynerchuk hojnie dzieli się z czytelnikami swoimi sposobami na przykucie uwagi klientów w pełnym chaosu świecie social media. Ta książka to mapa, za pomocą której odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych. Mnóstwo przykładów zobrazowanych kolorowymi zdjęciami, opatrzonych komentarzami autora – to Twoja nawigacja na drodze do sukcesu marki w social media.

„Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki”
Maciej Tesławski

O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się o to, by napisać tak praktycznie. W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega.

„Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”
Robert Stępowski

Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy, przez modne od jakiegoś czasu social media, po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. Tej pozycji nie powinno zabraknąć w Twojej biblioteczce.

Promocja dotyczy zakupu dowolnej liczby książek – możesz kupić 1 tytuł, wszystkie 3 tytuły albo dowolną liczbę egzemplarzy każdego tytułu. Pamiętaj jednak! Powyżej 150 zł zamawiasz bez kosztów wysyłki.

Zasady:

  1. Wejdź na stronę www.slowaimysli.pl.
  2. Zarejestruj się na stronie.
  3. Wybierz tytuły, które Cię interesują (spośród wymienionych powyżej).
  4. Wpisz na stronie koszyka w oznaczonym miejscu kod: KAWA, kliknij przycisk „Zastosuj”.
  5. Kontynuuj zakup według kolejnych kroków zamówienia.
  6. Rabat* zostanie automatycznie zastosowany, będzie widoczny w podsumowaniu zamówienia.

Uwaga! Promocja trwa od 22.06.2015 r. do 12.07.2015 r.


*Rabat liczony od ceny detalicznej widocznej na stronie www.slowaimysli.pl, nie dotyczy kosztów transportu.

(informacja promocyjna)

Katarzyna

9 lat temu

Kod nie działa

Przejdź do kasy
"KAWA" nie jest prawidłowym kodem kuponu.

Rozwiń komentarze

19 czerwca 2015