1 4 0 0 0 11.06.2015Klienci polecają produkty z asortymentu MyCenter w kampanii tej sieci sklepów (wideo)8 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa MyCenter – ogólnopolskiej sieci sklepów RTV AGD. W reklamach klienci polecają produkty z asortymentu marki.
0 2 0 0 0 11.06.2015Rekordowa liczba zgłoszeń z Polski w międzynarodowym konkursie kreatywności Cannes Lions 2015Ponad 40 tys. prac z całego świata walczy o nagrody w 62. edycji festiwalu Cannes Lions, która będzie trwała od 21 do 27 czerwca. Oceniane będą też 243 prace z Polski.
0 4 0 0 0 11.06.2015Majowy „YouTube Trends”: na Gang Albanii nie ma mocnychDominacja Gangu Albanii na polskim YouTube jest niezaprzeczalna. Teledyski grupy okupują prawie wszystkie miejsca w pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych filmów miesiąca. Tym razem w czołówce znalazło się ich 8: 2 rodzynki to psopająk Wardęgi i teledysk rapera Soboty. Sotrender prezentuje majowy „YouTube Trends”.
0 1 0 0 0 11.06.2015Laureaci 7. edycji konkursu Telemarketer Roku10 czerwca ogłoszono wyniki 7. edycji konkursu Telemarketer Roku. Przyznano nagrody w sześciu kategoriach konkursu głównego. Najlepszy projekt contact center realizowany z wykorzystaniem telefonu nagrodzono Złotą Słuchawką.
0 1 0 0 0 11.06.2015Vileda wybrała agencję kreatywną i dom mediowy do działań onlinePrzetarg Viledy na obsługę mediową w Internecie wygrał dom mediowy Value Media (Group One). Przygotowaniem kreacji zajmie się agencja Change.
0 1 0 0 0 10.06.2015W jakim kierunku zmierza polski content marketing? Badanie „FCP Barometer” IRCenterContent marketing jest coraz istotniejszym elementem marketing mixu. Organizacje branżowe prowadzą konkursy na najlepsze aktywacje tego rodzaju, przybywa też eventów związanych z tą tematyką. Mimo to polski rynek nie jest do końca świadomy, dokąd zmierza ten trend. Pokazują to wyniki polskiej edycji badania „FCP Barometer”, zrealizowanego przez agencję badawczą IRCenter oraz Stowarzyszenie Content Marketing Polska.
0 1 0 0 0 10.06.2015„Badanie widoczności serwisów contentowych w social media” – LeadBulletPortale społecznościowe stają się coraz istotniejszym i bardziej wpływowym kanałem komunikacji z klientami, coraz częściej wykorzystywanym przez polskich marketingowców. Jak w tym kanale wyglądają zasięgi, liczby oraz rodzaje interakcji treści publikowanych w serwisach contentowych? Które z nich są wykorzystywane najczęściej w danych branżach? Sprawdziła to firma LeadBullet.
0 1 0 0 0 10.06.2015Nominowani w X edycji konkursu Golden ArrowJury konkursu Golden Arrow 2015, pracujące pod przewodnictwem Anny Putts, zakończyło obrady. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 25 czerwca.
0 6 0 0 0 10.06.2015„Fanpage Trends” – maj 2015 r. (infografika)Wybory prezydenckie nie zdominowały tak mocno polskiego Facebooka, jak Twittera. Wśród pięciu najbardziej interaktywnych postów miesiąca ani jeden nie jest związany z polityką. W maju analizowane profile opublikowały mniej treści niż w kwietniu, a strony komercyjne odpowiedziały na 27% postów użytkowników. Jest to wynik o 3% gorszy niż w kwietniu – wynika z raportu „Fanpage Trends” Sotrendera.
0 1 0 0 0 10.06.2015Najcenniejsze marki motoryzacyjne świata w 2015 r. – BrandZ Top 100Łączna wartość pierwszej dziesiątki rankingu najcenniejszych marek motoryzacyjnych świata BrandZ Top 100 wzrosła o 3 proc. Sektor musi jednak odbudować wartość do poziomu sprzed recesji. Na pierwszym miejscu zestawienia znalazła się Toyota (28,9 mld dol.).