0 2 0 9.12.2015Świąteczne szaleństwo polskich konsumentów mierzone przez TNSGrudzień to czas brawurowej szarży milionów konsumentów, którzy przed Gwiazdką wydadzą dużo ponad 20 mld zł. TNS rozpoczął badanie, w którym dzień po dniu obserwuje bożonarodzeniowe wydatki Polaków.
0 1 0 9.12.2015Nokaut.pl obsługiwany w social media przez InHotWaterCompanyOd grudnia porównywarka cen Nokaut.pl obsługiwana jest w mediach społecznościowych przez agencję InHotWaterCompany. Zadaniem firmy będzie przygotowanie i wprowadzenie nowej strategii komunikacji, odświeżającej wizerunek marki na Facebooku i Instagramie.
0 2 0 9.12.2015„Fanpage Trends” – listopad 2015W listopadzie strony na Facebooku opublikowały o niemal 5% postów mniej niż miesiąc wcześniej. O tyle samo procent mniej nowych filmów dodano w kanałach YouTube. Liczba nowych tweetów zmniejszyła się w ubiegłym miesiącu o 9%. Sotrender opublikował raport „Fanpage Trends”.
0 1 0 9.12.2015Kompania Piwowarska wybrała agencje do obsługi marki Tyskie Gronie1 grudnia do grona agencji obsługujących markę Tyskie Gronie dołączyła Bardzo. Jest ona autorem nowego konceptu kreatywnego i będzie realizować komunikację ATL oraz kampanie w 2016 r.
12 1 0 9.12.2015„YouTube Rewind 2015”: Abstrachuje.TV i Ellie Goulding na czele polskich zestawień (wideo)Produkcje kanału Abstrachuje.TV – „Lata 90. vs dzisiaj” oraz „W świecie kawalerów” – to najchętniej oglądane wideo na polskim YouTube. Na czele muzycznego zestawienia plasuje się Ellie Goulding z piosenką „Love Me Like You Do”. Serwis ogłosił coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków.
4 1 0 8.12.2015Świąteczna kampania content marketingowa Chicco (wideo)„Najpiękniejsza Gwiazdka z Chicco” – to hasło kampanii producenta akcesoriów i zabawek dla dzieci. Głównymi elementami akcji są recenzje zabawek opracowane przez blogerki lifestyle’owe, a także poradnik z pomysłami na upominki.
2 1 0 8.12.2015Onet rusza z kampanią promującą serwis VoD.pl8 grudnia rozpoczęła się kampania promująca Onet VoD, serwis filmów na żądanie. W kreacjach wykorzystano fragmenty filmów, które internauci mogą premierowo obejrzeć w serwisie w grudniu. Są to m.in.: saga „Gwiezdne wojny”, „Mały Książę” czy „Ant-Man”.
1 1 0 8.12.2015Dziennikarze wzywają do zachowania rozsądku na drodze. Akcja „Bezpieczna jazdA2” (wideo)Autostrada Wielkopolska prowadzi akcję, którą chce zwrócić uwagę kierowców na zasady bezpiecznego wyprzedzania. Działania adresuje przede wszystkim do kierowców samochodów ciężarowych. W projekt włączyli się dziennikarze motoryzacyjni: Juliusz Szalek i Maciej Wisławski.
0 6 0 8.12.2015Mural marki HTC w WarszawieMural o powierzchni 320 m2 ozdobił ścianę przy stacji metra Centrum w Warszawie. Autorką projektu jest ilustratorka Aleksandra Osadzińska. To część kampanii promującej smartfony HTC Desire.
0 2 0 8.12.2015Europa Środkowa i Wschodnia najszybciej rosnącymi rynkami mobilnych aplikacjiW 2015 r. w Europie Środkowej i Wschodniej niemal 93 mln osób miesięcznie korzystało z mobilnych aplikacji służących do komunikowania się. To wzrost o 49,3% względem roku 2014 r. i zarazem największy wzrost na świecie – wynika z analizy przeprowadzonej przez eMarketera.