0 2 0 0 0 12.11.2014„Reklamy działają na innych bardziej niż na mnie” – uważa większość konsumentów (badanie MEC)Marka, opakowanie i strona producenta – do wpływu tych czynników na decyzje zakupowe przyznajemy się chętniej niż do wpływu reklamy. Tylko 6 proc. polskich internautów twierdzi, że reklama telewizyjna działa bardziej na nich niż na innych Polaków. Lwia część uważa, że jest odwrotnie – wynika z badania MEC i prof. Dariusza Dolińskiego z SWPS.
1 0 0 0 0 12.11.2014Co zrobią George Clooney i Jean Dujardin dla Nespresso? (wideo)George Clooney wystąpił w kolejnej odsłonie kampanii „What else?” Nespresso. Towarzyszy mu Jean Dujardin (znany m.in. z głównej roli w filmie „Artysta”). Działania promocyjne rozpoczęły się 8 listopada.
0 1 0 0 1 12.11.2014„Obsługa klienta w social media” – raport agencji Wobuzz20% internautów nie dzieli się z markami swoimi negatywnymi doświadczeniami konsumenckimi. Niemal 2/3 badanych lubi, kiedy marka odpowiada im w humorystyczny sposób, ale 71% nie lubi żartów na swój temat – wskazują wyniki badania przeprowadzonego przez agencję Wobuzz.
3 1 0 0 0 12.11.2014Sałata na bieżni, spadochronie i kozetce – Fit & Easy rozpoczyna kampanię telewizyjną (wideo)8 listopada ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna promująca sałaty Fit & Easy. Na potrzeby działań przygotowano trzy 15-sekundowe spoty.
0 2 0 0 0 12.11.2014Badanie Radio Track (sierpień–październik)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
1 1 0 0 0 12.11.2014Tomasz Karolak śpiewa w reklamie Orange (wideo)Marka Orange rozpoczęła kampanię wizerunkową. Działania komunikacyjne są realizowane w telewizji, kinach i na nośnikach multimedialnych. W reklamach ponownie zobaczyć można serialową rodzinę Boskich. W spocie śpiewa Tomasz Karolak.
0 1 0 0 0 12.11.2014Ptasie Mleczko tylko z Wedla – marka odzyskuje prawo do nazwyWedel odzyskał prawo wyłączne do marki Ptasie Mleczko. Walkę o nie firma prowadziła od 1956 r. Jak pisze Wyborcza.biz, właśnie ją wygrała.
0 1 0 0 0 12.11.2014Piwny sezon zakończony. Letnia ofensywa reklamowa zgodna z zasadami etyki – analiza IMMTrzeci kwartał 2014 r. okazał się porównywalny z analogicznym okresem roku ubiegłego. Branża piwowarska wyemitowała łącznie 578 nowych przekazów reklamowych – w 2013 r. było ich 562. Z raportu przygotowanego przez IMM wynika, że żadna z reklam piwa wyemitowanych w okresie 1 lipca – 30 września nie naruszyła zasad Kodeksu etyki reklamy.
1 1 0 0 0 12.11.2014„Tyskiego najlepszego!” – rusza kampania świąteczna marki (wideo)Tyskie zachęca Polaków do składania życzeń w oryginalny sposób. Mają w tym pomóc etykiety i nadruki na opakowaniach piwa marki. Kampania reklamowa rozpoczęła się 12 listopada i potrwa do końca grudnia. W działania w Internecie zaangażowano duet vlogerów Lekko Stronniczy.
0 1 0 0 0 12.11.2014Orange Polska z systemem marketing automationSystem SalesManago Marketing Automation zostanie wykorzystany do realizacji spersonalizowanych kampanii e-mailingowych oraz internetowych Orange Polska. Posłuży także do promocji aplikacji mobilnej i rozwiązania Orange Online.