Zostań naszym sędzią
  • 0
  • 1
7.03.2007

Zostań naszym sędzią

Profesjonalnemu badaniu wariografem poddadzą się pracownicy Działu Reklamy „Życia na Gorąco” w trakcie spotkań z klientami. To wielki finał trwającej ponad miesiąc kampanii B2B „Życia na Gorąco”. Już od 7 marca na stronie www.prawdaozyciu.pl pracownicy Działu Reklamy, śpiewając piosenkę „Oh, życie kocham cię nad życie”, zaproszą klientów na spotkanie, podczas którego, podłączeni do wykrywacza kłamstw, odpowiedzą na pytania dotyczące pisma jako medium reklamowego. Za kreację, mediaplan, przygotowanie i koordynowanie kampanii odpowiada Agencja Tomorrow.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2007