Weber Shandwick po raz kolejny dla Mio Technology
  • 0
  • 1
7.03.2007

Weber Shandwick po raz kolejny dla Mio Technology

Weber Shandwick pomaga przy wprowadzeniu na rynek urządzenia Mio DigiWalker H610. Kolejne zlecenie jest rezultatem dotychczasowych efektów działań PR. Konferencja prasowa, podczas której został przedstawiony nowy produkt, odbyła się w warszawskiej Yours Galery 27 lutego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Medialna ofensywa Łowicza

Wystartowała pierwsza w tym roku multimedialna kampania reklamowa marki Łowicz (Agros Nova). Dwie wersie spotu reklamowego o długości 30 i 15 sekund będą emitowane we wszystkich ogólnopolskich naziemnych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych (At Media). Celem kampanii jest zwiększenie świadomości pozycji marki Łowicz w kategorii sosów gotowych (niekwestionowany numer 1), pokazanie jej kompetencji w tej kategorii oraz walorów smakowych produktów.