Nowy katalog nagród Premium Club - Marketing przy Kawie
Nowy katalog nagród Premium Club
  • 0
  • 1
7.03.2007

Nowy katalog nagród Premium Club

1 marca 2007 r. program Premium Club zaprezentował nowy Katalog nagród 2007/08. Jest to już piąta edycja katalogu, która jak co roku przygotowana została na podstawie analizy oczekiwań klientów i doświadczeń zdobytych podczas obowiązywania poprzednich wersji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55730 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
7.03.2007

Medialna ofensywa Łowicza

Wystartowała pierwsza w tym roku multimedialna kampania reklamowa marki Łowicz (Agros Nova). Dwie wersie spotu reklamowego o długości 30 i 15 sekund będą emitowane we wszystkich ogólnopolskich naziemnych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych (At Media). Celem kampanii jest zwiększenie świadomości pozycji marki Łowicz w kategorii sosów gotowych (niekwestionowany numer 1), pokazanie jej kompetencji w tej kategorii oraz walorów smakowych produktów.

  • 0
  • 1
  • 0
7.03.2007

Zmiany w magazynie filmowym „Reel”

Od początku marca w kinach sieci Silver Screen dostępny jest już kolejny numer magazynu filmowego „Reel”. Po ponad roku obecności tytułu na rynku – wydawca magazynu – lider branży customer publishing w Polsce, firma Concept Publishing Polska Sp. z o.o. (www.cppolska.com.pl) zdecydowała się na odświeżenie szaty graficznej i wprowadzenia zmian, które mają uczynić magazyn bardziej atrakcyjnym i przyjaznym w odbiorze dla czytelnika – widza sieci Silver Screen.

  • 0
  • 1
  • 0
7.03.2007

Did you know...? Europejska kampania reklamowa firmy Dell

Dell prowadzi kampanię wizerunkową skierowaną do swoich klientów biznesowych w 17* krajach Europy, Bliskiego i Środkowego Wschodu oraz Afryki (EMEA). Kampania pod hasłem „Did You Know ...” (Czy wiesz, że...) obejmuje ogłoszenia w prasie i w Internecie oraz w przypadku niektórych krajów również na nośnikach zewnętrznych - outdoor. Kampania prezentuje ofertę Dell skierowaną do przedsiębiorstw oraz przedstawia wdrożone rozwiązania. Kampania została opracowana we współpracy ze strategicznymi partnerami Dell – firmami: Microsoft®, Intel® i AMD™.