Chcą być przykładem
  • 0
  • 1
7.03.2007

Chcą być przykładem

Są niepełnosprawni, ale w pełni zaradni. Właśnie rozpoczynają wielką kampanię promującą zatrudnianie osób takich jak oni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Medialna ofensywa Łowicza

Wystartowała pierwsza w tym roku multimedialna kampania reklamowa marki Łowicz (Agros Nova). Dwie wersie spotu reklamowego o długości 30 i 15 sekund będą emitowane we wszystkich ogólnopolskich naziemnych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych (At Media). Celem kampanii jest zwiększenie świadomości pozycji marki Łowicz w kategorii sosów gotowych (niekwestionowany numer 1), pokazanie jej kompetencji w tej kategorii oraz walorów smakowych produktów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Zmiany w magazynie filmowym „Reel”

Od początku marca w kinach sieci Silver Screen dostępny jest już kolejny numer magazynu filmowego „Reel”. Po ponad roku obecności tytułu na rynku – wydawca magazynu – lider branży customer publishing w Polsce, firma Concept Publishing Polska Sp. z o.o. (www.cppolska.com.pl) zdecydowała się na odświeżenie szaty graficznej i wprowadzenia zmian, które mają uczynić magazyn bardziej atrakcyjnym i przyjaznym w odbiorze dla czytelnika – widza sieci Silver Screen.