Press-Service wspiera marki sportowe
  • 0
  • 1
7.03.2007

Press-Service wspiera marki sportowe

Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów podjęła długofalową współpracę z Lechem Poznań, wspierając promocyjne działania Klubu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Medialna ofensywa Łowicza

Wystartowała pierwsza w tym roku multimedialna kampania reklamowa marki Łowicz (Agros Nova). Dwie wersie spotu reklamowego o długości 30 i 15 sekund będą emitowane we wszystkich ogólnopolskich naziemnych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych (At Media). Celem kampanii jest zwiększenie świadomości pozycji marki Łowicz w kategorii sosów gotowych (niekwestionowany numer 1), pokazanie jej kompetencji w tej kategorii oraz walorów smakowych produktów.