Zmysłowe Wrap-Up Lanoro
  • 0
  • 1
2.03.2007

Zmysłowe Wrap-Up Lanoro

W Warszawie trwa trzymiesięczna kampania typu Transit Advertising realizowana przez CAM Media dla Lanoro – sieci salonów z ekskluzywną bielizną. Realizowana na autobusach kampania promuje stołeczne placówki firmowe Lanoro, w tym największy w Europie salon bielizny otwarty w styczniu na Placu Konstytucji. Jest to największa, aktualnie realizowana, warszawska kampania tranzytowa wykorzystująca format Wrap-Up.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Zero,2 Inżynieria Marki rozpoczęła współpracę z Audi

Agencja Reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki podpisała umowę z firmą Kulczyk Tradex Sp. z o.o. na pełną obsługę marki Audi. Do zadań agencji należy kreowanie wizerunku marki, tworzenie strategii kampanii reklamowych i działań promocyjnych, prowadzenie kampanii reklamowych, opracowywanie kreacji i projektowanie materiałów reklamowych, a także organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych. Opiekę nad nowym klientem sprawują Magdalena Dutkiewicz i Ewa Łapińska.