0 1 0 0 0 2.03.2007Nowy wymiar kreatywności w Europie Środkowo-Wschodniej –Central Europe Cristal AwardsW warszawskim hotelu Hyatt odbędzie się pierwsza gala wręczenia nagród konkursu reklamowego Central Europe Cristal Awards dla najlepszych kreacji z Europy Środkowo-Wschodniej w ramach międzynarodowego Festiwalu Reklamy Méribel 2006.
0 1 0 0 0 2.03.2007Daniel Matolicz z RMF FM laureatem Ostrego PióraDaniel Matolicz, dziennikarz Faktów Ekonomicznych RMF FM, odebrał dzisiaj Ostre Pióro. Jest to nagroda przyznawana przez Business Centre Club: w tym roku rozdano ją po raz dziesiąty.
0 1 0 0 0 2.03.2007CYFRA+ rozpoczyna nową kampanię wizerunkowąNa jej potrzeby wyprodukowano trzy 30-sekundowe spoty telewizyjne: o tematyce filmowej, sportowej oraz dziecięcej. Kampania komunikuje fakt, że CYFRA+ oferuje najwyższej jakości ofertę telewizyjną: ponad 100 premier filmowych na wyłączność w każdym miesiącu (w CANAL+, HBO czy ale kino!), najlepsze rozgrywki sportowe, w tym piłkarską ligę polską na wyłączność (w CANAL+ Sport) oraz najlepsze kanały dla dzieci bezpieczne i bez przemocy (np. MiniMini, ZigZap, Disney Channel). Spoty emitowane są naprzemiennie.
0 1 0 0 0 2.03.2007AMS najbardziej podziwianą firmą outdoorową rokuAMS otrzymał prestiżową nagrodę IMPACTORA 2006 za konsekwencję w rozwijaniu różnorodności działalności firmy oraz za niezmiennie bardzo wysoką pozycję rynkową i ciekawe inicjatywy społeczne. rozwoju branży reklamowej w Polsce. Wszystkim, którzy na nas głosowali serdecznie dziękujemy. Impactor jest nagrodą przyznawaną przez Akademię Mediów i Reklamy tym, którzy swoimi działaniami w branży reklamowej i mediowej wzbudzili szczególny podziw i szacunek środowiska.
0 1 0 0 0 2.03.2007Nowe narzędzie promocyjne w Programie Partnerskim mBank.net.plDla wszystkich Partnerów zarejestrowanych na www.mbank.net.pl mBank przygotował nowe narzędzie marketingowe w postaci boksów reklamowych.
0 1 0 0 0 2.03.2007Toolbox Creative Communications wygrywa przetarg na obsługę PR koncernu farmaceutycznego Gedeon Richter Plc.Kontrakt między agencją Toolbox a polskim przedstawicielstwem węgierskiego koncernu farmaceutycznego Gedeon Richter Plc. obejmuje stałą obsługę wizerunkową firmy oraz wybranych produktów i został podpisany do końca roku 2007. Do obowiązków agencji należy strategiczne doradztwo w zakresie działań PR, prowadzenie aktywności media relations, dbanie o komunikację wewnętrzną firmy i nadzorowanie bieżących kampanii produktowych dla leków z portfolio firmy.
0 1 0 0 0 2.03.2007„Odległości” – nowa kampania reklamowa marki ŻywiecStartuje nowa kampania reklamowa marki Żywiec „Odległości”. Kampania realizowana będzie w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Rozpocznie się 5 marca i potrwa do 24 czerwca br. Kampania podkreśla fakt, że dostępne w tysiącach miejsc w Polsce i na świecie piwo marki Żywiec jest warzone wyłącznie w Żywcu, co gwarantuje jego niezmienność oraz pewny, oryginalny i niepowtarzalny smak. Kampania „Odległości” to kontynuacja ubiegłorocznych kampanii „Prawie jak” oraz „Piękna historia”.
0 1 0 0 0 2.03.2007Ukazał się drugi numer „Monthly Concept”„Monthly Concept” to elektroniczne wydanie gazety dla wszystkich tych, którzy na co dzień zarządzają personelem, decydują o wyjazdach motywacyjno-integracyjnych pracowników i klientów firmy oraz dla tych wszystkich, którzy chcą zrelaksować się przy kawie i zrobić sobie chwilę przerwy nie odchodząc od komputera.
0 1 0 0 0 2.03.2007Konkurs SuperstarPOLAND 2007 – rozstrzygnięcie już bliskoUroczyste ogłoszenie wyników prestiżowego konkursu SuperstarPoland 2007 nastąpi podczas największych targów komunikacji wizualnej, outdooru i druku wielkoformatowego Euro-Reklama OUTDOOR EXPO, które odbędą się w Poznaniu. Organizatorzy konkursu zapraszają 28 marca o godzinie 16.00 na stoisko magazynu Display International (nr 28a) w pawilonie 3 Międzynarodowych Targów Poznańskich.
0 1 0 0 0 2.03.2007Jetix Commercial Award 2007Podczas gali finałowej w warszawskim klubie Top Floor, ogłoszono wyniki pierwszej edycji konkursu na najlepśżą reklamę skierowaną do dzieci - Jetix Commercial Award. Statuetką zwycięzcy, najmłodsi nagrodzili reklamę lalki Barbie, której producentem jest Mattel. Młodzi widzowie wyróżnili także kreacje reklamowe marki Cheetos, należącej do koncernu PepsiCo oraz figurek B-Daman – oferowanych przez firmę Hasbro. Wręczeniu nagród towarzyszyła zapowiedź Jetix Concept Award – kolejnej wyjątkowej akcji adresowanej do marketerów komunikujących się z młodą widownią.