Espresso

2 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

CYFRA+ rozpoczyna nową kampanię wizerunkową

Na jej potrzeby wyprodukowano trzy 30-sekundowe spoty telewizyjne: o tematyce filmowej, sportowej oraz dziecięcej. Kampania komunikuje fakt, że CYFRA+ oferuje najwyższej jakości ofertę telewizyjną: ponad 100 premier filmowych na wyłączność
w każdym miesiącu (w CANAL+, HBO czy ale kino!), najlepsze rozgrywki sportowe, w tym piłkarską ligę polską na wyłączność (w CANAL+ Sport) oraz najlepsze kanały dla dzieci bezpieczne i bez przemocy (np. MiniMini, ZigZap, Disney Channel). Spoty emitowane są naprzemiennie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

AMS najbardziej podziwianą firmą outdoorową roku

AMS otrzymał prestiżową nagrodę IMPACTORA 2006 za konsekwencję w rozwijaniu różnorodności działalności firmy oraz za niezmiennie bardzo wysoką pozycję rynkową i ciekawe inicjatywy społeczne. rozwoju branży reklamowej w Polsce. Wszystkim, którzy na nas głosowali serdecznie dziękujemy. Impactor jest nagrodą przyznawaną przez Akademię Mediów i Reklamy tym, którzy swoimi działaniami w branży reklamowej i mediowej wzbudzili szczególny podziw i szacunek środowiska.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Toolbox Creative Communications wygrywa przetarg na obsługę PR koncernu farmaceutycznego Gedeon Richter Plc.

Kontrakt między agencją Toolbox a polskim przedstawicielstwem węgierskiego koncernu farmaceutycznego Gedeon Richter Plc. obejmuje stałą obsługę wizerunkową firmy oraz wybranych produktów i został podpisany do końca roku 2007. Do obowiązków agencji należy strategiczne doradztwo w zakresie działań PR, prowadzenie aktywności media relations, dbanie o komunikację wewnętrzną firmy i nadzorowanie bieżących kampanii produktowych dla leków z portfolio firmy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

„Odległości” – nowa kampania reklamowa marki Żywiec

Startuje nowa kampania reklamowa marki Żywiec „Odległości”. Kampania realizowana będzie w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Rozpocznie się 5 marca i potrwa do 24 czerwca br. Kampania podkreśla fakt, że dostępne w tysiącach miejsc w Polsce i na świecie piwo marki Żywiec jest warzone wyłącznie w Żywcu, co gwarantuje jego niezmienność oraz pewny, oryginalny i niepowtarzalny smak. Kampania „Odległości” to kontynuacja ubiegłorocznych kampanii „Prawie jak” oraz „Piękna historia”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Jetix Commercial Award 2007

Podczas gali finałowej w warszawskim klubie Top Floor, ogłoszono wyniki pierwszej edycji konkursu na najlepśżą reklamę skierowaną do dzieci - Jetix Commercial Award. Statuetką zwycięzcy, najmłodsi
nagrodzili reklamę lalki Barbie, której producentem jest
Mattel. Młodzi widzowie wyróżnili także kreacje reklamowe
marki Cheetos, należącej do koncernu PepsiCo oraz figurek
B-Daman – oferowanych przez firmę Hasbro. Wręczeniu nagród
towarzyszyła zapowiedź Jetix Concept Award – kolejnej
wyjątkowej akcji adresowanej do marketerów komunikujących
się z młodą widownią.

Poprzednie Następne