0 1 0 18.06.20075 polskich projektów w finale IPRA Golden World Awards 2007Ogłoszono nominacje do finału tegorocznej edycji światowego konkursu Golden World Awards organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations.
0 1 0 18.06.2007Begimo dla KnorraRozpoczyna się letnia promocja nudli Knorra. Począwszy od 18 czerwca 2007 na 100 dworcach PKP Przewozy Regionalne - przez cały okres wakacji - będą rozdawane kolorowe okładki na bilety kolejowe.
0 1 0 18.06.2007Stream Fon – nowa usługa Stream CommunicationsFirma Stream Communications Sp. z o.o., wprowadziła w czerwcu nową usługę - stacjonarną telefonię cyfrową. Usługa świadczona będzie w całości w oparciu o własne centrale i numerację.
0 1 0 18.06.2007Skomponuj sobie występ z The Black Eyed PeasNa początku czerwca rozpoczęła się nowa kampania Pepsi, której twarzą jest międzynarodowej sławy zespół hip-hopowy - The Black Eyed Peas. Udział zespołu w kampanii jest wynikiem trwającej od kilku miesięcy współpracy The Black Eyed Peas z PepsiCo International.
0 1 0 18.06.2007S4 z kampanią „Dobra diagnoza – zdrowe dzieciństwo”Rozpoczęła się kampania społeczna "Dobra diagnoza – zdrowe dzieciństwo", której pomysłodawcą i organizatorem wykonawczym jest Agencja Reklamowa S4. Jest ona odpowiedzialna za kompleksowe działania reklamowe oraz PR na rzecz tej akcji, za którą odpowiada krakowska Fundacja "Zdrowie dziecka".
0 1 0 15.06.2007Trafić do leniwców, nie zadzierać z krytykamiA. Meller, Sposoby na marketing w społecznościach, "Internet Standard", 13.06.2007Według uczestników konferencji Interact w Brukseli najprostszy przekaz marketingowy trafia jedynie do "leniwców", czyli najbierniejszej kategorii internautów. Równocześnie duży wpływ mają na tę grupę "twórcy" i "krytycy" - społecznościowa awangarda. Ich wpływ na wizerunek marek jest coraz większy, a firmy nie mogą sobie już pozwolić na ignorowanie nawet pojedynczego klienta.
0 1 0 15.06.2007Poszukiwany sponsor książeczki dla dzieciFundacja Gaja poszukuje firm, które chcą się zareklamować w przygotowanej przez nią książeczce dla dzieci insertowanej do gazet w sześciu województwach. Planowany nakład to nawet milion egzemplarzy. Fundacja poszukuje firm, które byłyby skłonne zasponsorować nakład tych książeczek w zamian za zamieszczenie w nich reklamy swojej firmy.
0 1 0 15.06.2007Certyfikat PCI DSS dla firmy PolcardFirma Polcard jako pierwszy agent rozliczeniowy w Polsce, otrzymała certyfikat w zakresie zgodności ze standardami PCI DSS. Certyfikat wydany przez One-SEC Ltd. zaświadcza, że Polcard spełnił wszystkie wymogi programów Visa AIS i MasterCard SDP w zakresie zgodności z metodami i standardami Payment Card Industry Data Security Standards (PCI DSS).
0 1 0 15.06.2007Vobis S.A. w drodze na GiełdęVobis S.A. – największa w Polsce specjalistyczna sieć sprzedaży sprzętu cyfrowego, wybiera się na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. W sierpniu spółka chce złożyć prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego, na przełomie września i października planowana jest jego publikacja. Debiut Vobisu na parkiecie jest spodziewany na przełomie października i listopada 2007 roku.
0 1 0 15.06.2007Dilmah ponownie z SigmąFirma Gourmet Foods, dystrybutor znanej marki herbaty Dilmah, powierzyła z dniem 1 czerwca obsługę public relations agencji Sigma International.