GoodFellows zmieniała postawy kierowców w 2006 roku
  • 0
  • 1
2.03.2007

GoodFellows zmieniała postawy kierowców w 2006 roku

Agencja Goodfellows zakończyła i podsumowała drugi etap kampanii społecznej – Akademia Bezpiecznego Samochodu. Po sześciu miesiącach trwania kampanii aż 40% osób po 50 roku życia, które zetknęły się z kampanią, zadeklarowały, że pod jej wpływem dokonały lub dokonają przeglądu samochodu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Zero,2 Inżynieria Marki rozpoczęła współpracę z Audi

Agencja Reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki podpisała umowę z firmą Kulczyk Tradex Sp. z o.o. na pełną obsługę marki Audi. Do zadań agencji należy kreowanie wizerunku marki, tworzenie strategii kampanii reklamowych i działań promocyjnych, prowadzenie kampanii reklamowych, opracowywanie kreacji i projektowanie materiałów reklamowych, a także organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych. Opiekę nad nowym klientem sprawują Magdalena Dutkiewicz i Ewa Łapińska.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Nowa tożsamość firmy NOVA

CODES Identity zrealizował projekt identyfikacji wizualnej dla firmy NOVA Technologie Obiektowe. CODES opracował nową tożsamość firmy, zmianie uległa nazwa firmy i symbol, opracowana została nowa identyfikacja. Prace miały na celu zmianę dotychczasowego wizerunku i wzrost świadomości klientów firmy NOVA. NOVA Technologie Obiektowe zajmuje się dystrybucją i wykonawstwem podłóg (m.in. układaniem wykładzin w różnego rodzaju obiektach).